Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203471 heey bij de missie Los Desperados heb ik een gang bij elkaar geroepen enzo... maar dan wil cesar de wagen niet meer in als ik geen gang gemaakt heb gaat ie wel mee wie weet hoe ik hem in de wagen kan krijgen woprdt er van gtawilco
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203473 Mischien is het een BUG, heb je cheats gebruikt in het spel, want toen ik een keer cheats had gebruikt was dat ook en kon ik helemaal overnieuw beginnen
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203476 Of nog blonder: je hebt te veel bendeleden geselecteerd waardoor je wagen al vol zit voordat Cesar erin kan. Maar dit zal (hopelijk) wel niet... Vermoedelijk heb je gewoon gecheat.
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren Auteur comment_203605 Jah ik heb jammer genoeg gecheat maar se7en zij dat cheaten het spel niet kon beschadigen dus misschien is het echt een bug ofzow ik zal hem wel ff in de saved game aanvraag topic zetten zodat iemand ff kan kijken misschien een van jullie 2? Gtawilco
heey bij de missie Los Desperados
heb ik een gang bij elkaar geroepen enzo...
maar dan wil cesar de wagen niet meer in
als ik geen gang gemaakt heb gaat ie wel mee
wie weet hoe ik hem in de wagen kan krijgen woprdt er
van
gtawilco