Jump to content
  • Reacties 31
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_204157

voorbeeld20lh.jpg

nog een voorbeeldje..

ook als ik met imgtool gta3.img open

staan de bestandjes .dff en .txd er vaker dan 1 x in bijvoorbeeld:

halfpipe.dff

halfpipe.dff

halfpipe.txd

halfpipe.txd

moet ik nou als ik het object met moomapper heb toegevoegd aan gtavc

ook nog in imgtool die 2 bestandjes zelf adden..

want volges mij doet moomapper dat automatisch al..

iig hij ziet mijn txd bestand niet.. en het word automatich zwart.. zoals je ook op deze foto kunt zien

Geplaatst:
  • Auteur
comment_204346

dat heb ik d8 ik wellis gedaan maar..

als ik all die txd en dff bestanden van dat object verwijder in die gta3.img

en dan maak ik weer opnieuw de dff en txd aan in gta3.img dan is ie dacht ik nog steeds zwart..

ik laat zo wel goed uitgelegt zien hoe ik het doe vanaf txd builder doe

Geplaatst:
comment_204487

Weet je zeker dat je de goede afmetingen van textures hebt genomen.

De afmetingen van textures zijn:

64x64

128x128

256x256

512x512

Is het formaat van je texture anders dan deze 4 standaard afmetingen dan zal je texture het ook inderdaad niet doen!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_204518

nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren

uitleg27oh.jpg

klopt dit allemaal?..

zo ziet het eruit als ik de txd in txdworkshop open:

plaatje4rk.jpg

nou heb ik in sketchup geen kleurtjes toegevoegd aan me object..?

meot dat wel?

Bewerkt: door kaaspizza

Geplaatst:
comment_204533

Dit is denk het probleem:

nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren

Hij mag dacht ik maar maximaal 32 kleuren bevatten.

Probeer hem eens met photoshop of paint te openen en dan weer opslaan als 32 kleuren.

Dan moet het lukken, ik hoop het tenminste :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_204577
Dit is denk het probleem:
nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren

Hij mag dacht ik maar maximaal 32 kleuren bevatten.

Probeer hem eens met photoshop of paint te openen en dan weer opslaan als 32 kleuren.

Dan moet het lukken, ik hoop het tenminste :Y

maar als ik met txdworkshop een andere opslag type geef zegt ie:

10xb1.jpg

=(

Geplaatst:
comment_204583
Dit is denk het probleem:
nope hij is nog steeds zwart.. ik heb 256X256 gebruikt.. in bmp 256 kleuren

Hij mag dacht ik maar maximaal 32 kleuren bevatten.

Probeer hem eens met photoshop of paint te openen en dan weer opslaan als 32 kleuren.

Dan moet het lukken, ik hoop het tenminste :Y

maar als ik met txdworkshop een andere opslag type geef zegt ie:

10xb1.jpg

=(

Dan moet je eens proberen het met TXD Builder te maken in plaats van TXD Workshop ;).

Dan moet het vast lukken :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.