Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14279 Hey Ik snap niks van Mission Coding. Ik heb al op de GTAForum gekeken en heb verschillende sites bezocht maar ik snap er nog steeds weinig van. Zou iemand me kunnen helpen met een nederlandse Mission Coding tutorial. Alvast heel erg bedankt Postaldude
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14292 wat bedoel je met missioncoding? missies maken?moet je een programma voor downen en tutorial zoeken
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren Auteur comment_14297 Ik bedoel eigenlijk alles met het scripten van main.scm. Dus ook auto's vranderen enzo. Het programma heb ik al. Alleen ik vind de meeste tuts in het engels te ingewikkeld en te moeilijk uitgelegd. Dus ik vroeg me af of er ook Nederlandse Tutorials zijn. Postaldude Bewerkt: 11 juli 200420 jaren door Postaldude
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14299 Ik bedoel eigenlijk alles met het scripten van main.scm.Dus ook auto's vranderen enzo. Het programma heb ik al. Alleen ik vind de meeste tuts in het engels te ingewikkeld en te moeilijk uitgelegd. Dus ik vroeg me af of er ook Nederlandse Tutorials zijn. Postaldude Even zoeken op Google naar "naam programma" Tutorial * Zoeken in pagina's in het Nederlands
Geplaatst: 12 juli 200420 jaren Auteur comment_14334 Ik heb al op google gekeken En op gtaforum.com kon ik ook niet nederlandse tuts vimdem. Postaldude
Geplaatst: 27 juli 200420 jaren comment_17481 voor de auto's aan te passen moet je de handling file aanpassen makkelijk zat
Geplaatst: 27 juli 200420 jaren comment_17485 pak je de beste engelse torturial eruit en gebruik er dit vertaalprogramma bij...dan kom je er misscien wel uit
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18700 Als je geen engels kunt, zou ik main.scm editing maar vergeten.
Geplaatst: 9 augustus 200420 jaren comment_19479 Hmmm... met main.scm editing heb ik wel iets gerommeld, maar dan niet met een programma, maar gewoon met de hand... auto's 'normal' maken, dat soort eenvoudige dingen. Van GTA VC scripting weet ik verder niet veel...
Hey
Ik snap niks van Mission Coding.
Ik heb al op de GTAForum gekeken en heb verschillende sites bezocht maar ik snap er nog steeds weinig van.
Zou iemand me kunnen helpen met een nederlandse Mission Coding tutorial.
Alvast heel erg bedankt
Postaldude