August 8, 200520 yr hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen
August 8, 200520 yr rond havens en vliegvelden zie je veel bestelwagens rijden. kijk daar eens rond. in het oosten van las venturas (rond het vliegveld, bij white wood estates) rijden ook veel bestelwagen. veel suc6.
August 8, 200520 yr Ik denk dat je gewoon goed moet rondkijken op de weg, want hij staat niet ergens zomaar. EDIT: Flying dutchman was me voor Edited August 8, 200520 yr by BoterBal
August 9, 200520 yr Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd
August 9, 200520 yr Neem ff een kijkje in de San Andreas Walktrough, dan Vehicles, dan zoek je ff Pony op, en dan staat er meestal een kaartje bij waar de auto staat, of rondrijd Lezen kan geen kwaad.. hallo ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen Volgens mij zie ik ze regelmatig rijden in LV..
August 9, 200520 yr Ik zie ze altijd rijden aan de Sherman Dam in The Desert in LV. Daar rijden ook veel auto's die je anders niet ziet ..
August 9, 200520 yr In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D
August 10, 200520 yr In Los Santos bij dat trein station waar een Sawn Off Shotgun, Armor en Traangas ligt, ook bij het gebouw waar de AK47 in ligt bij Los Santos, daar rijden ze bij mij wel vaak. :'D sorry dat ik ff offtopic ga maar: waar kan je dan dat traangas vinden??
hallo
ik zoek naar de auto (bus) pony ik kom hem nooit tegen en in de WT staat er ook geen location kan iemand mij helpen