Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204709 Hallo Gta Gamerz Dit is mijn eerste paintjob en ik wil graag weten of jullie hem mooi vinden. ik zou hem graag op de site willen hebben xD Deze auto vervangt de derde paintjob van de Remington. de screenshot zijn bij sommige beetje onduidelijk (donker) de foto heb ik zelf bewerkt xD ik zal het erg op prijs stellen als jullie hem becijferen. Grtz Mad Dogg zie onder voor (betere) nog meer screenshots:D Bewerkt: 9 augustus 200519 jaren door Mad Dogg
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204716 een 8 maar ik denk als die letters op de auto wat lichter zouden zijn dat ze dan wel mooier zijn.
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren Auteur comment_204732 ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduw ik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204758 Ziet er mooi uit Mad Dog . Ik heb hetzelfde probleem als ik screens uit SA maak, ze zijn te donker...je moet ze met photoshop editen en dan gaan naar: Image->adjustment....->bri..contrast en dan de instellingen bij allebei 28 zetten, dan zijn de kleuren wat lichter...bij mij werkt het .
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204766 Ziet er mooi uit Mad Dog . Ik heb hetzelfde probleem als ik screens uit SA maak, ze zijn te donker...je moet ze met photoshop editen en dan gaan naar:Image->adjustment....->bri..contrast en dan de instellingen bij allebei 28 zetten, dan zijn de kleuren wat lichter...bij mij werkt het . tja mijn video kaart is een beetje gaar want hij zit los maar er komt toch een nieuwe in maar hij zit nu vast en ik zie wel verschil.
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren Auteur comment_204789 ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduwik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D zoals beloofd de screenshots: bedankt voor jullie berichten:D en ik zou deze graag op de site willen zetten. is deze daar goed genoeg voor? en hoe moet ik dat doen? Nog Bedankt! Bewerkt: 9 augustus 200519 jaren door Mad Dogg
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204792 Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen.
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204796 Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen. Nee geen PB sturen. Inloggen op www.gtagames.nl en in het menu op Contact klikken. Dan verschijnt er een submenu en kan je de optie Zend Download In kiezen . En je moet je plaatjes verkleinen, ze zijn namelijk te groot . Bewerkt: 9 augustus 200519 jaren door snorege
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren comment_204799 Echt wel mooi gemaakt Ik geef je een 8.5 Bewerkt: 9 augustus 200519 jaren door Synchro
Geplaatst: 9 augustus 200519 jaren Auteur comment_204803 Erg mooi gemaakt 8.5. En ik denk als je ze op de site wil hebben, je een PB naar Joriz moet sturen. Nee geen PB sturen. Inloggen op www.gtagames.nl en in het menu op Contact klikken. Dan verschijnt er een submenu en kan je de optie Zend Download In kiezen . thnx man:D
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren Auteur comment_205110 Stoer man, 9/10"Thug Life Baby!" thnx big bear ben er nu eentje van NWA Easy e aan het maken hij is al af alleen nog testen en dan ga ik um er op zetten ik zag je plaatje dus k d8 laat ik hem maar ff weten:P
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205507 ze zijn harstikke wit maar komt door de zon de letters zitten in de schaduwik zal in mijn volgende post paar nieuwe screens zetten bedankt voor jullie reacties:D zoals beloofd de screenshots: bedankt voor jullie berichten:D en ik zou deze graag op de site willen zetten. is deze daar goed genoeg voor? en hoe moet ik dat doen? Nog Bedankt! wow... Zeer mooi gedaan!!!! 9/10 vooral dat weed blad is mooi!!
Hallo Gta Gamerz
Dit is mijn eerste paintjob en ik wil graag weten of jullie hem mooi vinden.
ik zou hem graag op de site willen hebben xD
Deze auto vervangt de derde paintjob van de Remington.
de screenshot zijn bij sommige beetje onduidelijk (donker)
de foto heb ik zelf bewerkt xD
ik zal het erg op prijs stellen als jullie hem becijferen.
Grtz Mad Dogg
zie onder voor (betere) nog meer screenshots:D
Bewerkt: door Mad Dogg