Jump to content
Geplaatst:
comment_204957

Ik weet niet zeker of het hier thuishoort maar als het niet zo is.. verplaats het dan maar ;)..

Additions

• Added support for 720p and 1080i HDTV resolutions (may also do 1080p, not sure).

• Version Number displayed on game title screen.

Bugs Fixed

• Issue fixed on machines where the OS has been updated (one OS installed over top of another) and has 2 registry keys that point to the users "My Documents" folder (we incorrectly used to assume the Win2000 folder, now correctly uses the last installed OS folder) - users know this as "user account period bug".

• Crash when entering advanced display options with only 32 meg of video ram (32 meg of video ram is not supported and will only allow use of 640*480 in 16 and 32 bit. At this resolution it is likely you will see the "Black Roads" LOD problem). We do NOT however disallow machines with 32 meg of video ram from running GRAND THEFT AUTO: San Andreas.

• Crash when entering advanced display options on a dual monitor machine after :- starting game on primary monitor in maximum resolution, exiting, starting again in maximum resolution on secondary monitor. Secondary monitor maximum resolution had to be greater than maximum resolution of primary monitor.

• Destroyed cars now are correct colour.

• Dirty cars now able to get clean.

• Numpad 5 key is now mappable when re-defining controls.

• Issue on all machines where certain collisions caused parts of the audio system to crash (sound effects, cutscene audio - only radio keeps going) - users know this as "Rain / Thunderstorm bug".

• Improvements to DVD streaming.

• Audio problems in interior / exterior transitions and getting in / out of cars fixed.

• Some fixes to ensure reverb is not present at certain save points.

• Improvements to dance game timings.

• Crash occuring when using "user radio files" while the frame limiter is disabled.

Download de patch op www.nomorehotcoffee.com.

Bron: www.gta3.net

Bewerkt: door -GJ-

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_205361

@gtagangster en kakarot_9

Geen Warez begrepen en ook geen andere illegale dingen.

Bijde 20% erbij.

kakarot_9 vanwege het plaatsen van de link

en gtagangster wegens het aanzetten van het plaatsen van de link(warez request).

Ontopic

Geplaatst:
comment_205460

Ik heb de patch en ben heel tevreden. De schaduwen van cj en huizen, elektriciteitspalen, ... zijn veel beter. Als je met je auto in de pay 'n spray rijd, wordt hij mooi, en hangt er geen viezigheid meer aan. De car wash werkt jammergenoeg niet.

Geplaatst:
comment_205670
bij mij wil die niet installeerne, zegt dat ie de .exe file nie kan vinden, nou hek em al opnieuw geinstalleert zoals exabyte zei, maar dat doet ie ook nie :s iemand idee? ik heb de legale versie en de Eu versie gebruikt

Je moet wel nog zelf naar de gta file op zoek gaan , eerst druk je op de installeren ga dan naar deze computer, c: (je hardeschijf kan ook een andere naam hebben),program files, rockstar games, gta san andreas klik daar de gta file en druk op openen nu zou hij moeten installeren. Je moet wel opletten indien je je gta sa versie gemod hebt kunnen save games niet meer werken na een update alleen maar als je geen mods hebt geïnstalleerd zullen je savegames correct werken.

Geplaatst:
comment_206217
euh, jaa, dat heb ik gdaan en toen kwam die met die message van .exe niet gevonde blablabla

bij mij is ie toch gelukt eerst installeer je hem gwoon op het beraublad zetten dan komt er een icon te staan druk daar op en ga naar het 3de icon en klik dan daar op en dan uitvoeren ga dan naar :c (je harde schijf) dan naar program fils dan rockstar games dan gta san andreas en dan gta file en als die er niet bij staat gewoon openen en dan moet het lukken.

Geplaatst:
comment_206962

Nou ik heb hem ook erop gegooid en bij mij doet hij het ook prima. Nergens last van gehad.

Maar als hij het bij sommige hier niet doet ligt het echt ann jullie zelf denk ik. Je moet alleen ff het goede bestandje zoeken en dat is GTa_sa.exe. Nou dan staat je patch erop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.