Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205398 Ik kan die Race echt niet halen, ik weet het slecht maar ik ben echt slecht in racemissies. hier is mijn save game. Save Game Bij voorbaat dank
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210033 Het lukt inderdaad, maar heb je ook alles (telefoonmissies,hidden packages e.d) het is nu mijn 3e keer dat ik hem uitspeel. Opletten Boterbal. Je gaat Offtopic. Dit topic is bedoeld voor de Missie: Turismo. Niet voor de Telefoon missie's etc etc. Alleen hier praten over de Missie: Turismo.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210059 de laatste 2 heb ik al gehaald net even gedaan Volgens mij zijn wij een beetje doof. Ik zei net 1 post boven jou dat je hier alleen over Missie: Turismo mag praten. En dan nog begin jij te praten over 2 hele andere missie's.
Geplaatst: 15 oktober 200519 jaren comment_244473 ik heb het met een fbi car gedaan Ja je kan hem wel met meerdere auto's halen Maar kijk eens naar de datum van de post boven jou! Je bumpt het topic om niets.
Ik kan die Race echt niet halen, ik weet het slecht maar ik ben echt slecht in racemissies. hier is mijn save game.
Save Game
Bij voorbaat dank