Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205402 hallo, ik heb een auto paintjob gemaakt en opgestuurd en ik heb alles goed erin gezet (gisteren opgestuurd) binnen hoe lange periode laten ze het weten? of staat ie dan gwn op de site als ie wel geacepteerd wordt? bedankt, Mad Dogg
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205407 hallo, ik heb een auto paintjob gemaakt en opgestuurden ik heb alles goed erin gezet (gisteren opgestuurd) binnen hoe lange periode laten ze het weten? of staat ie dan gwn op de site als ie wel geacepteerd wordt? bedankt, Mad Dogg Hij komt gewoon op GTAgames.nl te staan als hij geacepteert wordt. Als hij dat niet wordt dan krijg je waarschijnlijk 1 PB van de Admins. Grs Bradley H.
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren Auteur comment_205408 hallo, ik heb een auto paintjob gemaakt en opgestuurden ik heb alles goed erin gezet (gisteren opgestuurd) binnen hoe lange periode laten ze het weten? of staat ie dan gwn op de site als ie wel geacepteerd wordt? bedankt, Mad Dogg Hij komt gewoon op GTAgames.nl te staan als hij geacepteert wordt. Als hij dat niet wordt dan krijg je waarschijnlijk 1 PB van de Admins. Grs Bradley H. binnen hoeveel dagen? (ben nogal ongeduldig:P)
Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205434 Joriz en Se7en hebben het altijd erg druk, dus het kan wel een paar dagen duren, je hoeft je pas zorgen te maken na 2 weken. Grs Brad H.
hallo, ik heb een auto paintjob gemaakt en opgestuurd
en ik heb alles goed erin gezet (gisteren opgestuurd)
binnen hoe lange periode laten ze het weten?
of staat ie dan gwn op de site als ie wel geacepteerd wordt?
bedankt,
Mad Dogg