Geplaatst: 10 augustus 200519 jaren comment_205503 weet iemand waar de grasmaaiers staan ze lijken mij zo lachuh alvast bedankt
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207232 Ja dan heet het ook geen kipper (da's een Speciaal soort Type Aanghanger.
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207294 ik zal vandaag eens proberen af te werken van alle plaatsen waar alle grasmaaier staan ingame foto's, zelfs nog 3grasmaaiers en dan heb ik al allemaal maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen??
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207299 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207314 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven?
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207317 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven? Ik wil wel :'D
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207323 maar met wie moet ik in contact komen om die foto's op gtagames te komen?? Een van de admins. top dat je dat allemaal wilt doen/hebt gedaan jowx maar ik heb een probleempje, ik vind die van Dillimore en 2 in Palomino Creek niet meer en kan dus geen foto maken, dus vraag ik nu aan iemand of die wil maken samen met me en dan als geschenk aan GTAgames geven? Ik wil wel :'D daar gaan we ik zal dan bij elke foto's een plaats naam geven goed? of gaat iemand anders dat maken? (ik heb alleen paint dusjah :s)
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207325 Zg kip waarom denkte dat ik wil helpen ik heb photoshop. En typ er gwn de coordinaten bij.
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207343 Er is toch allang een SA walktrough. Daar staan alle foto's van elke voertuig. Of snap ik het niet helemaal.
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207346 hier wat ik niet kunnen vinden ingame om foto's te maken met fototoestel Palomino creek zuidoosten Palomino Creek Noorden Dillimore daar vind ik nooit een grasmaaier van ingame, want ik vond echt onduidelijk van gtagames zomaar map met rode stip bwoa veel te onduidelijk
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207348 hier wat ik niet kunnen vinden ingame om foto's te maken met fototoestelPalomino creek zuidoosten Palomino Creek Noorden Dillimore daar vind ik nooit een grasmaaier van ingame, want ik vond echt onduidelijk van gtagames zomaar map met rode stip bwoa veel te onduidelijk Dus die vind je niet ?
weet iemand waar de grasmaaiers staan
ze lijken mij zo lachuh
alvast bedankt