Jump to content
Geplaatst:
comment_176827

helloo

ik zit op 35% met nfsu2 maar er zijn geen streetraces meer (zoals street x, drag, drift,..) en ik kan geen outrunraces meer doen want er zijn geen streetracers meer :huh: . ik zoek zoveel mogelijk verborgen events, maar ik vind er nu geen meer. is dit allemaal normaal of niet?? wat moet ik doen?? please, help me

alvast bedankt, david

PS: ik zit bij men 2e sponserdeal (dan moet je 19 races winnen denk ik)

Bewerkt: door david

Featured Replies

Geplaatst:
comment_176831

Je moest volgens mij je auto tunen tot een bepaalde Rating.

En zodra je dat hebt gedaan werd je weer gebeld en waren er weer Race's te zien.

Dus rij eens langs alle Tune-Shops en probeer je auto nog mooier te maken.(met de sterren.)

Verplaatst naar Overige Genre's.

Geplaatst:
comment_176833

Je moet je auto tunen tot een bepaalde rating.. als je dat hebt gedaan zodat het echt niet hoger gaat, zijn er ook nog altijd verborgen races.. Ik kan je niet vertellen waar die zitten..

EDIT: Mazzeltje was me voor

Bewerkt: door Dennizzzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_177409

weet ik ook wel hoor ;) , maar er zijn er geen meer zoals ik al zei :rolleyes: , hoe het komt weet ik niet :angry: . maar nog een vraagje: als ik terug een auto neem vanuit het wagenpark die ik vroeger vet heb getund, staan de onderdelen die je op die auto heb aangebracht dan in je garage, want dan heb ik waarschijnlijk wel genoeg sterretjes (want die bak was wel vet :lol: )

Geplaatst:
comment_177413

Ja volgens mij wel want je kunt meerdere auto's tegelijk bezitten.

Dus als je een andere auto hebt met meer sterren kun je het eens proberen met die auto.

Dan lukt het denk ik wel. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_183733

ik ben ondertussen al opnieuw begonnen hoor :lol: :puh: , maar ik had nog een paar vraagjes over het spel:

1. kan je op die racebanen in de url-races later in het spel gwn racen?? (geen race, gwn zoals in de stad)

2. moet je die verborgen races ook winnen om verder te geraken?? want ik ben nu opnieuw begonnen maar ik kan weer niet verder, maar dat zal wsl komen omdat ik die verborgen races nog niet heb gedaan, of moet je die niet doen??

Geplaatst:
comment_184194

Ik heb nu 99% met het spel en kheb alle verborgen ook gedaan dus die moet je wel doen kmoet nu nog 1 drift doen maar die lukt niet

kheb als auto nog altijd men eerste nissan 240sx 364km/u(die is echt het beste)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_184202
Ik heb nu 99% met het spel en kheb alle verborgen ook gedaan dus die moet je wel doen kmoet nu nog 1 drift doen maar die lukt niet

kheb als auto nog altijd men eerste nissan 240sx 364km/u(die is echt het beste)

lukt het je echt niet?? :huh: ik vind drift supermakkelijk, haal altij superveel, men hoogste score is 34.560 fzoiets, weet het niet meer exact :rolleyes: :)

Geplaatst:
comment_184252
vraag 1: JA daar kun je later wel op rijden.

vraag 2: ook een ja ,

die moet je ook racen om het uittespelen.

Waar is de ingang :rolleyes:

EDIT: In is 70% gnoeg?

Bewerkt: door T@rget

Geplaatst:
comment_184399
Waar is de ingang  :rolleyes:

EDIT: In is 70% gnoeg?

Je moest daar ergens bij het vliegveld erop kunnen rijden.

Alleen weet ik het allemaal niet zo goed meer, omdat het lang is geleden dat ik het heb gespeeld.

Ik ga hem binnenkort wel weer spelen op de PS2. ;)

Ik moet hem eerst kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.