Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_14612

tja,ik heb ze wel van die site dus neem ik aan dat ze echt zijn!

ik verlang nu ckerste weten naar san andreas!!!!!!!!!!!!!

nu veel screenshots gezien te hebben wil ik die game!!!!!!!!!!

dus maar misschien moeten de experts maar zeggen of ze fake zijn(ik denk het niet hoor)

Geplaatst:
comment_14707

ja dat is een esperanto en die andere is die voodoo van vc en die ene waar da mannetje achter hangt heb je ook in vc geloof ik die policecar is wel vet lijkt veel op een chevrolet

Geplaatst:
comment_14772

Mensen, ik ben genoodzaakt dit topic te sluiten wegens illegale informatie. <_<

Denk na! Deze plaatjes komen uit de Gameinformer van August 2004, die pas op 24 Juli uitkomt. :angry:

DIT MAG HIER NOG HELEMAAL NIET STAAN! ALS IEMAND GTAGAMES.NL NU OPGEEFT AAN GAMEINFORMER KUNNEN ZE DEZE SITE SLUITEN! :ph34r:

(Kijk dan op de echte site als je me niet gelooft, er wordt nog voor de July-Edition gepromoot.)

Voor meer informatie stuur je maar een PB naar me toe.

-------

Sorry voor mijn (wat gebrande) reactie. Als je dit op je eigen site post, zal er waarschijnlijk niet veel gebeuren, maar fans snappen niet dat GTA fansites met zulke dingen erg in de problemen kunnen komen. Zorg er dus voor dat je je loppie gebruikt bij het plaatsen van screenshots. Of ze verwijderd moeten worden is niet aan mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.