Jump to content
Geplaatst:
comment_205836

Maar willen jullie mijn easter egg (s) weten? ik ben benieuwd naar die van lantyz trouwens. Mijn eerste hokje is klaar, het Zaibatsu stort bedrijf is klaar, ik heb een nieuw huis, een stukje park en een pad waar op mensen kunnen lopen, voorderest zal je geen mensen in het Zaibatsu bedrijf zien. Je ziet ook duidelijk waar het stort bedrijf op houd door de kratten muur....Op dit plaatje kan je mijn easter egg zijn en tevens het complete Zaibatsu stort bedrijf.

mappingisleuk7wh.th.gif

• Reacties 202
  • Bezichtigingen 22.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_281899
width/height: width/height of location to check instead of ‘just’ one block.

This is the TOTAL width/height – ie ‘1’ will do it 0.5 in each direction…

- wat bedoelen ze hiermee? 1 will do it0.5 in each direction... als ik een blok van 4 bij 4 wil, kan ik dan niet gewoon 4 en 4 bij width/height invullen en startcoordinaten in floatXYZ?

Je geeft bij X, Y het middelpunt op van het 'trigger'-gebied en dan bij width/height geef je de breedte en 'hoogte' aan van het gebied, dus als je een blok van 4x4 blocks als trigger gebied wil, geef je eerst het middelpunt aan, bijv 100.0 , 110.0 , 2.0 en dan als width/height 4.0 , 4.0

Geplaatst:
comment_281965

bedankt voor de tips!

Lantyz, ik had voor het water gekozen in plaats van destructor, omdat je heel simpel kan checken met is car sunken of de auto gezonken is.

hoe doe je dat bij een destructor? is car exploded?

groet,

Alex

Geplaatst:
comment_282086

Hmmm, da's een goede vraag... Ik betwijfel of dat werkt met IS_CAR_EXPLODED, aangezien een destructor wagens niet opblaast, maar gewoonweg verwijderd. Misschien kan je een IS_CAR_IN_BLOCK in je script zetten die controleert of de bus naar de destructor toerijdt, aangezien dat in feite op hetzelfde neerkomt als een verdwijnende bus.

Geplaatst:
comment_282179

ja, maar hij kan ernaartoe rijden en voor de destructor stoppen, bijvoorbeeld door een opstopping. het gevoilg zal zijn dat er heel veel bussen aangemaakt worden en het spel vastloopt.

het lijkt nu goed te werken met met het water, maar als jij zegt dat het storingsgevoelig is...

er is ook zoiets als is car in air. als een auto valt is hij toch ook in air? dan zou ik dat met een "or" bij is car sinking kunnen zetten... maar dan krijg je weer het probleem dathij niet gedelete zal worden als de speler in de buurt is.

wat ook kan is gewoon een de bus eenmaal aanmaken en om laten draaien aan het einde van de route... =)

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_381707

Nu is het nog een gewoon oud industriegebied, maar later ga ik waarschijnlijk nog gangs toevoegen die ervoor hebben gezorgd dat het industrieterrein bijna helemaal verlaten is en waarvoor je missies moet doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.