Jump to content
Geplaatst:
comment_207074

Hmmmmmmm..... NOu dit is dus het interieur waa rik aan heb zitten werken, ik vind dat het er al aardig uitziet voor het eerste interieur gemaakt voor SA:

:o een machine die werkt!

tehhax21ah.th.jpg

Oude zooi:

tehhax31by.th.jpg

Nieuwe zooi:

tehhax40gt.th.jpg

Locatie van de fabriek:

tehhax56db.th.jpg

De file:

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=2IL0V01...O7K0W1J0G98YB30

DIt is de fabriek die niet kapot is ik heb namelijk 2 versies gemaakt, zet deze file in data\maps nu voeg je deze lijn toe aan gta.dat onder deze lijn IPL DATA\MAPS\interior\savehous.IPL:

IPL DATA\MAPS\Sprunk factory.IPL

Kapotte versie:

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1GH8T83...R823DCI4ZVGYLYF

Stop hem in data\maps en voeg dan deze lijn toe onder de lijn IPL DATA\MAPS\interior\savehous.IPL:

IPL DATA\MAPS\Sprunk Factory2.IPL

Gebruik ze niet allebei tegelijk!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_207088

Ja is goed hoor

IK heb eerst gewoon een stuk van de crack factory van BS gepakt en die in het warehouse gezet:

14408, Carter-floors04, 18, 1280.589, -36.91541, 1009.021, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1

14408, Carter-floors04 = Het object dat je gebruikt

18= het nummer van de interieur wereld waar het interieur zich in bevindt.

1280.589, -36.91541, 1009.021 = x, y, z coordinaten van het object.

De rest weet ik niet maar dat heeft met het draaien van het object te maken ik gebruik daarvoor gewoon al geplaatste objecten in andere IPL's.

En daarna heb ik gewoon nog asndere objecten toegevoegd.

Bewerkt: door Fireman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.