Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207401 ken je de hydraulics ook wir verwijdere vn n auto?
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207404 Nee dat kan je niet. Als je wil dat ze weg zijn rij je maar helemaal je auto kapot.
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207636 huh ? als ik mn auto kapot rij heb ik nog steeds hydrolics erop zoek gewoon het zelfe type auto zonder hys erop en dan geen hys erop zetten maar de auto ligt wel lager op de grond dus ik heb altijd hys dronder
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207791 Ik speel op xbox en daarmee bestuur je dat bounce gedoe met dezelfde knop als de camera en als ik auto rij doe ik de camera altijd naar boven omdat ik dan beter de weg kan zien..., met hydraulics kan ik niet goed kijken waar ik rij dus zet ik het er nooit onder.., ontopic: nee het kan niet
Geplaatst: 14 augustus 200519 jaren comment_208492 Ik speel op xbox en daarmee bestuur je dat bounce gedoe met dezelfde knop als de camera en als ik auto rij doe ik de camera altijd naar boven omdat ik dan beter de weg kan zien..., met hydraulics kan ik niet goed kijken waar ik rij dus zet ik het er nooit onder..,ontopic: nee het kan niet Ik heb het ook op de XBOX, en ik heb er geen last van gewoon een stukje gassen en de auto is voor je.
ken je de hydraulics ook wir verwijdere vn n auto?