July 13, 200421 yr Hey, Weet iemand misschien hoe de model en texture in het gta3.img bestand van de Mario bodyguard heet die je kunt halen als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Alvast bedankt
July 15, 200421 yr Hey,Weet iemand misschien hoe de model en texture in het gta3.img bestand van de Mario bodyguard heet die je kunt halen als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Alvast bedankt :huh: wat is een mario bodeqaurt
July 15, 200421 yr Mario is 1 van je bodyguards. Een bodyguard is iemand die iets beschermt. Letterlijk = Lichaambewaker.
July 15, 200421 yr Die gasten die ook rond je bezitten lopen, die heten btw de Mario's, lag is ergens :huh:
July 17, 200421 yr Ja, je hoort ze ook zeggen :"Hé Mario" en stuff... Idd ze zeggen ook zoiets als: forget about him Mario, Wil eigenlijk ook wel weten wie het is.
July 18, 200421 yr Uhm.. Ik heb gezien dat die gang 'Mario's' heet. Dus elk persoon heet Mario. Ik weet niet of dit echt klopt. :rolleyes:
July 22, 200421 yr :lol: Inderdaad. Echo. Echo Echo ECHO Ik wijk mischien van het onderwerp af, maar het is ook jammer dat je zelf niet kunt praten in Vice City. Zal dat in SA wel het geval wezen, dan zou het prachtig zijn natuurlijk. :rolleyes:
July 22, 200421 yr als je nou kan praten via het uh,... hoe heet dat sgrift? wat ook in woordenboeken word gebruikt met rare tekens daarvan hebben we er in nederland ongeveer 40, als je alle amerikaanse tekens dat kan uitkiezen in een balk die van te voren zijn ingesproken, dan kan je alles zeggen wat je wilt heel erg vage uitleg maar ik denk dat er wel mensen zijn die het begrijpen :lol:
Hey,
Weet iemand misschien hoe de model en texture in het gta3.img bestand van de Mario bodyguard heet die je kunt halen als je het spel 100% hebt uitgespeeld?
Alvast bedankt