Jump to content
  • Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_208810

@ DaddyPimp, need my speed and Mad Dogg

Ja die CJ is wit: Ik heb op gtagames die White Skin gedownload omdat ik eerst wou probeeren om hem op Johan Cruijf wou laten lijken. maar dat was te moeilijk dus heb ik het niet gedaan en heb ik hem maar ff blank gelaten (ik had geen backup gemaakt) Hij is in de mod dus niet blank

Tog bedankt dat jullie het hebben gezegd dan maak ik nieuwe screens nadat ik nog een paar dingen heb verandert aan de garage (muuren en garagedeuren) en het shirt (de zwarte rand)

@ .:Scott:.

Ik vind dat nou niet echt reclame ze kunnen hem daar tog niet downloaden alleen nieuwe screens bekijken (er staat al een nieuwe op)

owjaah Mad Dogg ik weet dat hij niet altijd word geaccepteerd word maar ik hoop het wel :D

Bewerkt: door Whoosah

Geplaatst:
comment_208813
@ DaddyPimp, need my speed and Mad Dogg

Ja die CJ is wit: Ik heb op gtagames die White Skin gedownload omdat ik eerst wou probeeren om hem op Johan Cruijf wou laten lijken. maar dat was te moeilijk dus heb ik het niet gedaan en heb ik hem maar ff blank gelaten (ik had geen backup gemaakt) Hij is in de mod dus niet blank

Tog bedankt dat jullie het hebben gezegd dan maak ik nieuwe screens nadat ik nog een paar dingen heb verandert aan de garage (muuren en garagedeuren) en het shirt (de zwarte rand)

@ .:Scott:.

Ik vind dat nou niet echt reclame ze kunnen hem daar tog niet downloaden alleen nieuwe screens bekijken (er staat al een nieuwe op)

owjaah Mad Dogg ik weet dat hij niet altijd word geaccepteerd word maar ik hoop het wel :D

ja ik hoop het ook voor je

ik heb mijn paintjobs week geleden ingezonden ofzo maar wordt maar niet gereageerd

dus kan lng duren haha

ik vind hem wel erg mooi ga zo door:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_208816

Dat is best lang voor zulke mooie paintjobs...maar ik denk dat als je bijv een paket maakt van 5 of 10 paintjobs ze die veel eerder accepteren :'D

Owjaah Mad Dogg speel jij ook BadFellas of is dah een andere Mad Dogg???

En spreek je Sander (spinel) nog wel eens???

Weet trouwens iemand al of er al een auto-installer is voor San Andreas

Zoals GTA MOD INSTALLER :?:?:?

Bewerkt: door Whoosah

Geplaatst:
comment_208828
Mooi al die verschillende dingen van ajax, als hij geaccepteerd is download ik hem niet, want ik ben niet voor Ajax :cab:

Ik ook niej maar ga hem wel downloaden ik vindt hem wel gaaf!! :cya::bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.