Jump to content
Geplaatst:
comment_208393

Ik heb eens de .txd bestanden door zitten spitten en ik heb 21 textuures gevonden die voor mij onbekend zijn, weten jullie waar ze in het spel zitten?

Kunnen jullie dan ook ingame screens geven?

reclame van de radio

onbekende

baterij

???

volgens mij de hidden packages uit gtaIII

golfpass

gtaIII icoon

ONBEKENDE EASTER EGG: knife after dark

deur

schildpad schild, er was ook nog een hoofd en een staart

Dit waren ze, ik ga nog op zoek naar meer want ik was pas op de helft.

Sorry voor al die links maar ze deden het niet als plaatjes.

Ook als jullie er nog een paar hebben dan kunnen jullie ze hier posten, ik haal ook degene eruit waarvan ze er wel inzitten.

Laatste update:

Bewerkt: door bigG

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_247355
Is die "onbekende" niet Harry of Lee (de twee gangsters die meekomen uit Liberty City maar bij de overval al neergeknald worden) of de bediende die je in het begin zie in de Sint Mark's Bistro's, of één van die andere gasten waar Sonny mee zit te praten?

Volgens mij wel ja....

En BTW: Knife Atfer Dark, die heb ik vaak genoeg gezien, weet alleen niet meer waar....En die schildpad: die zwent gewoon in zee....

De Hidden Packages: Die liggen op een gegeven moment in je Kamer op Ocean Beach..... Op dat tafeltje waar de Bar is....

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_258528

Dat zijn drugspakketjes, die lijken idd veel op de hidden packages uit III, alleen ze zijn het niet... Maar wel goed gevonden! Al die dingen...

de hidden packages uit gta III waren ook drugspakketje, dis een verwijzing ernaar.. de hidden packages uit VC is trouwes ook drugs, als je m hebt uitgespeeld zie je in je hotelkamer op de tafel zon ding opengesneden best wel geing :puh:

Geplaatst:
comment_260040

De VC-pakketjes zijn toch geen drugs maar beeldjes :? Of bedoel je dat het er op neerkomt omdat er als je ze allemaal hebt drugs op tafel liggen :?

:dans: :dans: 500ste Post ! :dans: :dans:

Bewerkt: door gtafan1221

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.