Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 121k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_448335

Scalen kan met de scale tool. Je moet dan een object (bijvoorbeeld player.dff) importeren en dan moet je

de verhoudingen gelijk maken zodat jij er tevreden over bent.

Verder weet ik niet of Gmax de zelfde belichtings effecten heeft, maar je moet even kijken of je een icoontje

met een lampje kan vinden. Dan kies je Omni of een ander licht. Verder staat bij het ''render'' menu misschien ook wel

environment. Daar kan je een achtergrond plaatje instellen (als dat aanwezig is in Gmax).

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
comment_448432

In de bijlage zit een rar bestand met daarin twee bestanden. De eerste is player.3ds. Deze moet je in Gmax

importeren via bestand, import. De andere is supergt.dff en deze moet je importeren met KAM's DFF IO

script. Deze scripts moet je hebben om naar dff te exporteren. Je kan ze vinden op jorgef.xoit.net

Je moet dan SA_DFF_IO.ms openen via max script, Run script. Vervolgens kies je voor import dff.

Ik hoop je geholpen te hebben,

Wazuup

scalen.rar

Geplaatst:
comment_448508

oke Bedankt Wazuup en Jorge F :Y

weet ik dat ook weer want mijn trial versie van 3D max is verlopen :-(

en nu kan ik gewoon verder oefenen met Gmax :bier:

maar met Proffesioneel modden bedoel je zeker modden zoals Grand Tani Island en die andere mods :puh:

Geplaatst:
comment_451124

Ik had ff een vraag, ik heb de oldgarage model aangepast, en wil hem gaan exporteren. Als ik hem exporteer, maakt hij dan automatisch een col, of moet ik hem apart als een col exporteren en met een programma in de dff zetten?

Geplaatst:
comment_451142
Ik had ff een vraag, ik heb de oldgarage model aangepast, en wil hem gaan exporteren. Als ik hem exporteer, maakt hij dan automatisch een col, of moet ik hem apart als een col exporteren en met een programma in de dff zetten?

Voor auto's

je moet hem eerst als col exporteren (col1 voor 3 en VC en col3 voor SA) en dan samenvoegen met de dff

Voor gebouwen:

apart, en de col moet toegevoegd worden in de .col van de ipl. (dus niet in de .dff, en nog steeds de col1/col3 regel)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.