Jump to content
Geplaatst:
comment_208496

Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics

OKe hier mijn 1e vraag:

IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel?

  • Reacties 1.4k
  • Bezichtigingen 120.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_907556

hoi

is er een plugin waarmee je max bestanden uit 3d max 9 in 3d max 8 kan oopenen ??

bedankt


als ik mijn model exporteer als .3ds uit max 9 en hem inporteer in max 8 dan zie ik in het fiew point geen textrues. als ik nu render zie ik wel alle textures. kan ik dit nu gewoon in gta zetten en dan zijn de textres er wel op ??

ja 2 lastige vraagen denk ik maar ja ik ben maar een n00b he :*D

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_907562

1. Zover ik weet, is die er geen :7.

2. Zover ik weet kan dat gewoon wel. Importeer voor de zekerheid al je textures in de scene.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_909503
kan iemand mij plz uitleggen hoe je zulke koeltorens maakt ?

http://nl.wikigta.org/wiki/Image:GTI009.jpg

Hier is een tutorial om een cola flesje te maken, maar de basis is in feite gewoon het zelfde :) Dus gewoon de Bevel tool een ruw model maken, en dan met de modifier Turbo Smooth (ander smoothers werken NIET ingame, mocht je hem ingame willen hebben.) en klaar ben je. Natuurlijk zijn er nog 1000 en 1 andere mogelijkheden, maar deze lijkt me handig om mee te beginnen. Veel succes!

Greetz :sigaar:

euuhm ik snap het eigenlijk nog niet, want mijn bolling van de toren is nu naar buiten en niet naar binnen

help plz ?

Geplaatst:
comment_917126

Heey mensen,

Ik ben bezig met een mod voor SA, namelijk een Gixxerkart,

Nu heb ik de motor van de HPV-1000(Copbike.dff) gepakt, en heb ik de Kart(Kart.dff) gepakt, de achterstuk van de frame verlengt, toen de Engine erop gezet, heb ik de motor met de kart.dff gelinkt en alle textures van de HPV-1000 in de Kart.txd gezet.

Toen heb ik de originele .col van de kart geselecteerd, en heb ik hem ge-exporteerd naar kart.dff, nu zet ik hem in de gta3.img en kijk ik ingame er spawn ik hem, maar hij komt er niet.

SA loopt niet vast, maar hij komt niet tevoorschijn.

Dus hoe kan ik hem werkend in GTA krijgen?

Pics:

gixxerkartkv0.th.png

gixxerkart2ld5.th.png

gixxerkart3zt8.th.png

gixxerkart4da9.th.png

gixxerkart5pv0.th.png

Alvast thnx,

Greetz Ferryn

Geplaatst:
comment_917162
Het lijkt me niet echt dat dit hier hoord maar oké, heb je de textures gecompressed in TXDWorkshop?

Greetz :sigaar:

Oh, waar moest ik dit dan neerzetten, dacht dat ik het hier kon neerzetten.

Maar goed, met de TXD Compressen ga ik ff proberen.

EDIT: Klote, die Txd Workshop sluit zich af als ik compress files doe, ff zoeken naar een andere prog.

Greetz

Edit, hij werkt ingame, het was die domme .txd :( , ga ff verder zoeken en vragen in andere topic,

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_922158

Ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doen in 3DS Max zelf (buiten natuurlijk de personen zelf modellen). Maar volgens mij werd het gewoon met photoshop gedaan hoor. Als je de persoon zeg maar hebt uitgeknipt of 'gerendert' in photoshop, dan moet je hem kopieren, en volledig zwart maken. En als je dan de oppacity (doorzichtbaarheid) aanpast naar 25% en de vorm distort zodat het lijkt dat het een schaduw is, heb je een schaduw.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.