Jump to content
Geplaatst:
comment_208966

Hier een lijst met alle verwijderde dingen uit San Andreas:

1 - Car Wash: Als je auto vuil was kon je hem wassen.

2 - Meubels Kopen: Je kon meubels kopen om in jouw huis te zetten.

De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen:

Furniture budget

Number of furniture purchased

3 - Motor Polities: Er waren ook motorpolities voor SF en LV

LV:

lvpdm15sg.png

SF:

sfpdm15jd.png

4 - Psycho: Er is een texture, stat en model voor een zogenaamde "Psycho" die niet word gebruikt in het spel, voor meer info zie dit topic: Klik

Skin van Psycho:

psycho2bp.jpg

5 - Skateboard: Er zou een skateboard komen, waarmee je kon slaan en gewoon mee kon boarden

Stuk uit american.gxt:

To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump.

6 - LS Landingsbaan: Er bleek ook nog eerst een extra landingsbaan geweest te zijn op het vliegveld van Los Santos, meer info zie dit topic: Klik

7 - Alcatraz: Er zou ook een eiland met een gevangenis in het spel vlakbij SF moeten komen genaamd Alcatraz, voor meer info zie deze topics: W3sl3y's Topic en Mister Fuji's Topic

8 - Drugs Kopen/Verkopen: Er zou ook een mogelijkheid komen om drugs te kopen en te verkopen.

Amount of drugs bought

Drugs budget

Amount of drugs sold

Number of drug deals made

9 - San Andreas Mission Pack: Hier weet ik weinig over maar dit is wat ik vond in american.gxt:

Are you sure you want to load a San Andreas Mission Pack? All current game progress will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.~n~~n~Press RETURN to start a new standard game.
Are you sure you want to start a new standard game? All current game progress in this Mission Pack will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly or start a new game.
Save failed! The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.
Loading Mission Pack Game, please wait...

10 - Donuts: In plaats van kip, pizza en hamburgers kon je ook donuts eten

11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen

Deze lijst word geupdated als ik er meer vind, als je zelf een weet houd het dan niet voor je maar vertel het hier

Bewerkt: door ICE COLD KILLA

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_209045
De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen.

Dat weet je niet. Stel dat het skateboard er toch in zat zou het misschien hartstikke raar besturen.

Kijk San Andreas blijft GTA en geen Tony Hawk. Als je wil skateboarden moet je dat spel spelen.

Een goed voorbeeld is het basketballen. Ik doe dat haast nooit omdat ik de besturing vreselijk slecht vind.

Maar waarom hebben ze de Parapack eruit gehaald, die stuurt toch hetzelfde als een parachute, lijkt mij dan.

Geplaatst:
comment_209052
De meeste dingen wist ik niet eens, jammer dat dat allemaal weggehaald is. Het spel zou zo leuker zijn met al die dingen.

Dat weet je niet. Stel dat het skateboard er toch in zat zou het misschien hartstikke raar besturen.

Kijk San Andreas blijft GTA en geen Tony Hawk. Als je wil skateboarden moet je dat spel spelen.

Een goed voorbeeld is het basketballen. Ik doe dat haast nooit omdat ik de besturing vreselijk slecht vind.

Maar waarom hebben ze de Parapack eruit gehaald, die stuurt toch hetzelfde als een parachute, lijkt mij dan.

Daarin geef ik je gelijk ICK. Misschien hadden ze er geen toepasselijke missie bij of zo. Maar stel dat je dit allemaal niet had geweten zou je het dan erg vinden?

Ik niet omdat ik het niet weet. Nu je erachter bent gekomen dat ze weg hebben gelaten vind ik het wel jammer.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_209081

Hier nog iets heel vreemds, de San Andreas Mission Pack, dit is wat ik vond in American.GXT:

Are you sure you want to load a San Andreas Mission Pack? All current game progress will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.~n~~n~Press RETURN to start a new standard game.
Are you sure you want to start a new standard game? All current game progress in this Mission Pack will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly or start a new game.
Save failed! The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.
Loading Mission Pack Game, please wait...

Bewerkt: door ICE COLD KILLA

Geplaatst:
comment_209226
dr zijn tog nog meer dingen die weg zijn gehaald zoals de Andromada, Swat Tank, FBI Truck

Ehm.. die zijn niet weg gehaald ;)

Je kunt bijvoorbeeld de SWAT Tank maar 1 keer gebruiken tijdens de laatste missie: End Of The Line, als je hem niet in je garage zet..

Deze is niet weggehaald.. en de FBI Truck ook niet ;)

Geplaatst:
comment_209227

Swat tank en FBI truck heb je gewoon op de SA versie op PC... FBI truck weet ik niet precies waar die tevinden is maar die SWAT tank heb je bij de laatste missie (End of the line).

EDIT: Nasty - Toilet man was me nét voor. :)

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand

Geplaatst:
comment_209518
dr zijn tog nog meer dingen die weg zijn gehaald zoals de Andromada, Swat Tank, FBI Truck

die drie kun je spawnen met gta n00bmode maar daarmee zou ik w8ten tot de volgende versie uitkomt

Geplaatst:
comment_209594

die drie kun je spawnen met gta n00bmode maar daarmee zou ik w8ten tot de volgende versie uitkomt

Volgende versie???

waar heb jij het over?

Geplaatst:
comment_209641

1 - Car Wash: Als je auto vuil was kon je hem wassen.

2 - Meubels Kopen: Je kon meubels kopen om in jouw huis te zetten.

Furniture budget

Number of furniture purchased

3 - Mijnen: Je kon mijnen plaatsen om daarmee chaos te veroorzaken.

6 - Skateboard: Er zou een skateboard komen, waarmee je kon slaan en gewoon mee kon boarden

9 - Alcatraz: Er zou ook een eiland met een gevangenis in het spel vlakbij SF moeten komen genaamd Alcatraz, voor meer info zie deze topics: W3sl3y's Topic en Mister Fuji's Topic

10 - Drugs Kopen/Verkopen: Er zou ook een mogelijkheid komen om drugs te kopen en te verkopen.

Amount of drugs bought

Drugs budget

Amount of drugs sold

Number of drug deals made

=============================================

dit zou het spel zo veel doper hebbe gemaakt als dit er nog in zat ( :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.