- Reacties 97
- Bezichtigingen 5.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Crifox 14 posts
-
Ice Cold Killa 13 posts
-
Fireman 5 posts
-
W3sl3y 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hier een lijst met alle verwijderde dingen uit San Andreas:
1 - Car Wash: Als je auto vuil was kon je hem wassen.
2 - Meubels Kopen: Je kon meubels kopen om in jouw huis te zetten.
De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen:
Furniture budget
Number of furniture purchased
3 - Motor Polities: Er waren ook motorpolities voor SF en LV
LV:
SF:
4 - Psycho: Er is een texture, stat en model voor een zogenaamde "Psycho" die niet word gebruikt in het spel, voor meer info zie dit topic: Klik
Skin van Psycho:
5 - Skateboard: Er zou een skateboard komen, waarmee je kon slaan en gewoon mee kon boarden
Stuk uit american.gxt:
6 - LS Landingsbaan: Er bleek ook nog eerst een extra landingsbaan geweest te zijn op het vliegveld van Los Santos, meer info zie dit topic: Klik
7 - Alcatraz: Er zou ook een eiland met een gevangenis in het spel vlakbij SF moeten komen genaamd Alcatraz, voor meer info zie deze topics: W3sl3y's Topic en Mister Fuji's Topic
8 - Drugs Kopen/Verkopen: Er zou ook een mogelijkheid komen om drugs te kopen en te verkopen.
De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen:
Amount of drugs bought
Drugs budget
Amount of drugs sold
Number of drug deals made
9 - San Andreas Mission Pack: Hier weet ik weinig over maar dit is wat ik vond in american.gxt:
10 - Donuts: In plaats van kip, pizza en hamburgers kon je ook donuts eten
11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen
Deze lijst word geupdated als ik er meer vind, als je zelf een weet houd het dan niet voor je maar vertel het hier
Bewerkt: door ICE COLD KILLA