Jump to content
Geplaatst:
comment_208966

Hier een lijst met alle verwijderde dingen uit San Andreas:

1 - Car Wash: Als je auto vuil was kon je hem wassen.

2 - Meubels Kopen: Je kon meubels kopen om in jouw huis te zetten.

De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen:

Furniture budget

Number of furniture purchased

3 - Motor Polities: Er waren ook motorpolities voor SF en LV

LV:

lvpdm15sg.png

SF:

sfpdm15jd.png

4 - Psycho: Er is een texture, stat en model voor een zogenaamde "Psycho" die niet word gebruikt in het spel, voor meer info zie dit topic: Klik

Skin van Psycho:

psycho2bp.jpg

5 - Skateboard: Er zou een skateboard komen, waarmee je kon slaan en gewoon mee kon boarden

Stuk uit american.gxt:

To use the skateboard, select the it from your weapons inventory. Use the movement controls to steer the skateboard. Tapping ~k~~PED_SPRINT~ helps you pick up speed and ~k~~PED_JUMPING~ makes you jump.

6 - LS Landingsbaan: Er bleek ook nog eerst een extra landingsbaan geweest te zijn op het vliegveld van Los Santos, meer info zie dit topic: Klik

7 - Alcatraz: Er zou ook een eiland met een gevangenis in het spel vlakbij SF moeten komen genaamd Alcatraz, voor meer info zie deze topics: W3sl3y's Topic en Mister Fuji's Topic

8 - Drugs Kopen/Verkopen: Er zou ook een mogelijkheid komen om drugs te kopen en te verkopen.

De volgende dingen zouden dan bij jouw stats komen:

Amount of drugs bought

Drugs budget

Amount of drugs sold

Number of drug deals made

9 - San Andreas Mission Pack: Hier weet ik weinig over maar dit is wat ik vond in american.gxt:

Are you sure you want to load a San Andreas Mission Pack? All current game progress will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.~n~~n~Press RETURN to start a new standard game.
Are you sure you want to start a new standard game? All current game progress in this Mission Pack will be lost. Proceed?
Load failed!~n~~n~The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly or start a new game.
Save failed! The current Mission Pack is not available. Please recheck that the current Mission Pack is installed correctly.
Loading Mission Pack Game, please wait...

10 - Donuts: In plaats van kip, pizza en hamburgers kon je ook donuts eten

11 - Verwijderde Wapens: De volgende wapens zijn ook uit het spel verwijderd: Schroevendraaier, Lasergun, Ingrams, Telefoon, Mijnen, Een tweede Minigun, Hamer, M60 en twee messen

Deze lijst word geupdated als ik er meer vind, als je zelf een weet houd het dan niet voor je maar vertel het hier

Bewerkt: door ICE COLD KILLA

• Reacties 97
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_525238

Je vergeet de parapack, die is alleen te zien op het voorbeeld bij de Vliegschool, die kan je ook niet gebruiken.

Greets

GTA GG :cya:

Edit: Ow, oops... Is dit wat ik nu doe ook bumpen? Ik had deze link van een ander topic, maar niet gelet op de datum! Excuse me!

Bewerkt: door GTA Ganggast

Geplaatst:
comment_525741

Er zijn ook enkele missies verwijderd.

1. Er was een andere eindmissie met Zero. Hierbij zou Berkley uiteindelijk sterven. In de missies zou je een gevecht moeten leveren met behulp van de RC tanks.

2. Een extra missie met Cesar Vialpando in het begin in Los Santos. Hier zou je de auto van CJ moeten stelen vanuit de parkeerplaats van de politie nadat deze in beslag was genomen voor verkeerd parkeren.

3. Een missie waarbiuj je The Thruth moest helpen ontsnappen aan de poliutie/leger nadat hij (door teveel paddo's) bij area 51 was gaan rondstruinen.

4. You've had your chips was in eerste instantie een missie i.p.v. alleen maar een cutscene. Hierbij moets je een aantal belangrijke mensen ophalen waar onder Ran Fa Li. Tijdens het vervoeren van deze man zou je belaagd worden door de maffia. (lijkt me een leuke missie)

5. Een extra side missie waarmee je vanuit de grote bouwkraan in de haven tonnen en kisten naar boten moest slingeren om ze te laten zinken.

Deze missies hebben allemaal nog hun tekst in de american.gxt staan, maar zijn niet in het spel aanwezig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.