Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209539 Heej iedereen Ik heb een probleem. Ik kan gta 3 niet meer spelen want hij geeft aan dat Keys.dat is beschadigt. Ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dan geeft ie nog steeds hetzelfde aan:-( Dus mijn vraag zou iemand hem mij kunnen sturen via msn of via een PB? Mijn msn is:Bassie_master (at) hotmail DOT com (Mischien is dit wel verkeerd geplaatst mara ik wist niet war ik het moest doen) Groeten Blackpearl11
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209542 Ja, dit is verkeerd gepost... Misschien kun je het in het GTA III Topic zetten? Bij Help denk ik...
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren Auteur comment_209543 jah dat wou ik wel doen maar niemand leest die:D
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209549 Gek, ik kan geen 'keys.dat' vinden in me GTAIII map .
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209564 Keys.dat word wel gebruikt in een VC trainer. Misschien moet je gewoon de gta3 EXE runnen.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_209938 Volgens mij hoort ie in de data map Ik had gekeken in de Data map maar ik heb hem niet . Maar zoals Wauzie al zei, probeer gewoon eens de gta3.exe .
Heej iedereen
Ik heb een probleem.
Ik kan gta 3 niet meer spelen want hij geeft aan dat Keys.dat is beschadigt.
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dan geeft ie nog steeds hetzelfde aan:-(
Dus mijn vraag zou iemand hem mij kunnen sturen via msn of via een PB?
Mijn msn is:Bassie_master (at) hotmail DOT com
(Mischien is dit wel verkeerd geplaatst mara ik wist niet war ik het moest doen)
Groeten Blackpearl11