Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_209976 GTA SA llopt bij mij erg vaak vast als ik het menu probeer te openen met Esc of als ik probeer op te slaan heeft iemand dit ook of wwet die hoe je er vanaf komt? ik wordt er helemaal gek van ik heb legaal, verder loopt hij prima en computer is nieuw dus daar ligt het nie aan
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_209979 Heb je wel een goede videokaart in je Computer zitten? Daar kan het namelijk ook aan liggen. Dacht ik.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210524 ik heb dit probleem ook met andere spellen. een oplossing is drivers van je moederbord upgraden. zo is het bij mij verholpen. ik wens je er veel succes mee
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211042 Dat is een heel voorkomende bug, je kan eens proberen de patch te installeren (nomorehotcoffee.com), en ook de drivers van je moederbord, zoals ikkes zegt
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211068 @ ammunation. die patch werkt niet het enige is dus de drivers van je moederbord en ik heb gelezen datje van die patch juist meer problemen krijgt dus dat raad ik je af. meer weet ik hier echt niet over. het is gewoon maar proberen. en als andere leden meer weten hoor je het vanzel
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211266 Als je je systemspecs hier neerzet kunnen we je misschien beter helpen.
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren Auteur comment_212839 ja thanx allemaal maar hoe kom ik zchter mijn systemspecs ofzo?
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_212848 pc specs: start - uitvoeren - "dxdiag" intypen maar als je zegt dat de pc nog nieuw is, gaat dit niet veel uithalen vrees ik. Zeker niet omdat je de crash krijgt bij het oproepen van de menu (dus niet zwaar grafisch om in te laden ofzo.) Als je het mij vraagt ligt het aan je DVD? Heeft ie dit al altijd gehad, of is het pas begonnen? greetz
GTA SA llopt bij mij erg vaak vast als ik het menu probeer
te openen met Esc of als ik probeer op te slaan
heeft iemand dit ook of wwet die hoe je er vanaf komt?
ik wordt er helemaal gek van
ik heb legaal, verder loopt hij prima en computer is
nieuw dus daar ligt het nie aan