Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210136 Ik ben een mod aan het maken van gta-vc en ik wil de texure veranderen die links boven in het menu staat (vc_logo) maar de alpha kan ik niet veranderen en tot die tijd ziet het er niet uit Wie kan mij helpen de alpha van vc_logo heet: vc_logoa. Afbeelding: Ziet er niet uit he. Bewerkt: 17 augustus 200519 jaren door YPM
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210143 Eerst moet je een alpha maken, alles wat je wil zien maak je wit, de rest zwart. Als je de textuur een alpha wilt geven open je hem met TXD workshop. Je selecteert de textuur en gaat naar IMAGE en dan PROPERTY's en je vinkt alpha channel aan. Ook vul je de naam van de Alpha in. Druk op OK. Klik nu op alpha mask en importeer je alpha. Opslaan en dat is dat.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren Auteur comment_210147 Thx ik zal het proberen marr k moet nu eten
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211498 Eet smakelijk Kijk eens naar die datum, het wass gisteren. Dit is de grootste spam die ik OOIT op het forum gezien heb. Bewerkt: 17 augustus 200519 jaren door Wauzie
Ik ben een mod aan het maken van gta-vc en ik wil de texure veranderen die links boven in het menu staat (vc_logo) maar de alpha kan ik niet veranderen en tot die tijd ziet het er niet uit
Wie kan mij helpen de alpha van vc_logo heet: vc_logoa.
Afbeelding:
Ziet er niet uit he.
Bewerkt: door YPM