Ik zit nu vast bij deel 2 van die missie, ik moet die Fire Truck achtervolgen, en dat lukt wel, maar als je vlakbij het strand (oostkant) Sweet moet opvangen, dan gaat het steeds mis, ik heb al in andere topics gekeken en ook naar de walktrough, maar ik kom echt niet verder, of hij vliegt over de auto heen, of hij ligt eronder.
En ik heb zelfs al een paarkeer dat hij op de auto terechtkwam, maar even later weer op de grond viel, of dat hij van de auto wegstuitert naar de grond, het is zo frustrerend, kan iemand mij misschien nog wat tips geven?
Ik zit nu vast bij deel 2 van die missie, ik moet die Fire Truck achtervolgen, en dat lukt wel, maar als je vlakbij het strand (oostkant) Sweet moet opvangen, dan gaat het steeds mis, ik heb al in andere topics gekeken en ook naar de walktrough, maar ik kom echt niet verder, of hij vliegt over de auto heen, of hij ligt eronder.
En ik heb zelfs al een paarkeer dat hij op de auto terechtkwam, maar even later weer op de grond viel, of dat hij van de auto wegstuitert
naar de grond, het is zo frustrerend, kan iemand mij misschien nog wat tips geven?