Jump to content

Hulp bij inbreken


GTA-Sheep

Recommended Posts

Klein vraagje voor een ieder,

Ik heb alle topics over inbreken gelezen en begrepen dat het makkelijkste is de bewoners te doden, naar buiten te gaan en daarna op je gemak de boel leeg te halen. Maar: zodra ik de 2e keer binnenkom zit mevrouw/mijnheer weer prinsheerlijk in de kamer en wordt ik ontdekt. Hoe zorg ik ervoor dat dood ook echt dood is?

Link to comment
Delen op andere websites

:D Zou een optie kunnen zijn. Maar hoe ik ze ook dood (met silenced 9mm, met shotgun, met mes of met AK47), ze zijn er gewoon weer. Is er een straat of buurt waar ze zeker niet thuis zijn?

Oh...en een ieder bedankt voor dit forum....onmisbaar in de strijd om 100% _O_

Link to comment
Delen op andere websites

dat is raa normaal als ik naar binnen ga en dan hun vermoord dan ga ik naar buiten en dan weer naar binnen en dan zijn zijn ze er niet meer en dan kan ik lekker alles leeg halen ik denk dat het een bug is en dan is het onmogelijk om dat te doen maar concentreer je dan redt je het wel maar je kan nog ook iets downloaden van nohotcoffee daar worden er alle bugs er uit gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens en meisjes,

Bedankt, ik ga gewoon net zo lang zoeken tot ik een leeg huis tegenkom. Zal wel lukken denk ik als jullie allemaal zo ver zijn. Begreep ik nou goed dat je 10000 in 1 nacht moet stelen of mag dat ook verspreid over meerdere nachten?

Anyway...dank voor de reply

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even over inbreken hoe komt dat er bij mij nooooit iemand in het huis is :{ ?(en in welke huizen kun je inbreken :? ?)

Bvd 8)

Wees blij dat er niemand in huis zit, als ze in het huis zitten krijg je alleen maar problemen. Je moet dan binnen 10 sec. uit het huis zijn.

De huizen waar je in kan stelen zijn gewoon huizen waarbij erbij de deur een geel pijltje staat. Je kan alleen maar huizen beroven tussen 20:00 en 6:00

@GTA-Sheep Je hoeft de Burglar missies niet te doen voor de 100%. IK heb ze niet gedaan in ieder geval en heb wel 100% ;) . Burglar missies zijn alleen handig als je echt geld nodig hebt.

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...