Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210663 Ik probeerde op een paar verschillende manieren om het Vinewood bord te verwijderen voor een van mijn mods, maar dat wil niet echt lukken. Weet iemand hoe je het wel moet doen?
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210675 Dan moet je weten hoe het bord heet, en in welke IPL hij staat. Maar het lijkt me vrij moeilijk uit te zoeken hoe dat bord heet, en voor het zelfde geld zit het bord vast aan een stuk weg.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren Auteur comment_210689 Dan moet je weten hoe het bord heet, en in welke IPL hij staat. Maar het lijkt me vrij moeilijk uit te zoeken hoe dat bord heet, en voor het zelfde geld zit het bord vast aan een stuk weg. Ik weet hoe het heet, en ik heb de lijnen van het Vinewoodbord in LAhills.IDE verwijderd alleen crasht mijn spel dan tijdens het laden
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210692 Dan moet je weten hoe het bord heet, en in welke IPL hij staat. Maar het lijkt me vrij moeilijk uit te zoeken hoe dat bord heet, en voor het zelfde geld zit het bord vast aan een stuk weg. Ik weet hoe het heet, en ik heb de lijnen van het Vinewoodbord in LAhills.IDE verwijderd alleen crasht mijn spel dan tijdens het laden en in de gta3.img ook verwijderd? dacht dat er ook instonden ga anders eens kijken met map viewer voor welke dff bestand die is
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210694 Dan moet je weten hoe het bord heet, en in welke IPL hij staat. Maar het lijkt me vrij moeilijk uit te zoeken hoe dat bord heet, en voor het zelfde geld zit het bord vast aan een stuk weg. Ik weet hoe het heet, en ik heb de lijnen van het Vinewoodbord in LAhills.IDE verwijderd alleen crasht mijn spel dan tijdens het laden Je moet die regel niet verwijderen uit de IDE, maar uit de IPL.
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren Auteur comment_210700 Dan moet je weten hoe het bord heet, en in welke IPL hij staat. Maar het lijkt me vrij moeilijk uit te zoeken hoe dat bord heet, en voor het zelfde geld zit het bord vast aan een stuk weg. Ik weet hoe het heet, en ik heb de lijnen van het Vinewoodbord in LAhills.IDE verwijderd alleen crasht mijn spel dan tijdens het laden Je moet die regel niet verwijderen uit de IDE, maar uit de IPL. Dus je moet de regel in IDE laten staan?
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211003 Je moet die regel niet verwijderen uit de IDE, maar uit de IPL Dus je moet de regel in IDE laten staan? Hij zegt je moet m niet verwijderen uit IDE dus dan denk ik dat je m erin moet laten staan
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren Auteur comment_211015 Je kan hem van ver niet meer zien, maar als je dichterbij komt verschijnt opeens, wat nu??
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211119 dan moet je weer LOD's aanmaken, ik weet niet hoe dit met GTA SA zit, maar dat moest zo bij Vice City, je moet gewoon .dff en .txd 2 keer aanmaken, dus je model heet vineboard.dff dan heet je LOD zo LODeboard.dff, dus je vervangt LOD voor de 1e 3 letters
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren Auteur comment_211127 dan moet je weer LOD's aanmaken, ik weet niet hoe dit met GTA SA zit, maar dat moest zo bij Vice City, je moet gewoon .dff en .txd 2 keer aanmaken, dus je model heet vineboard.dff dan heet je LOD zo LODeboard.dff, dus je vervangt LOD voor de 1e 3 letters Ik wil hem helemaal weg hebben, en niet terug
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211138 dan moet je weer LOD's aanmaken, ik weet niet hoe dit met GTA SA zit, maar dat moest zo bij Vice City, je moet gewoon .dff en .txd 2 keer aanmaken, dus je model heet vineboard.dff dan heet je LOD zo LODeboard.dff, dus je vervangt LOD voor de 1e 3 letters Ik wil hem helemaal weg hebben, en niet terug Jij hebt dus het LOD dffje verwijderd. Als je het dffje weet die geen lod is moet je die ook verwijderen .
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren Auteur comment_211150 dan moet je weer LOD's aanmaken, ik weet niet hoe dit met GTA SA zit, maar dat moest zo bij Vice City, je moet gewoon .dff en .txd 2 keer aanmaken, dus je model heet vineboard.dff dan heet je LOD zo LODeboard.dff, dus je vervangt LOD voor de 1e 3 letters Ik wil hem helemaal weg hebben, en niet terug Jij hebt dus het LOD dffje verwijderd. Als je het dffje weet die geen lod is moet je die ook verwijderen . Dat is juist het probleem, er staan verder geen dff-bestanden voor het Vinewoodbord, alleen LODVinesign.....
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211155 dan moet je weer LOD's aanmaken, ik weet niet hoe dit met GTA SA zit, maar dat moest zo bij Vice City, je moet gewoon .dff en .txd 2 keer aanmaken, dus je model heet vineboard.dff dan heet je LOD zo LODeboard.dff, dus je vervangt LOD voor de 1e 3 letters Ik wil hem helemaal weg hebben, en niet terug Jij hebt dus het LOD dffje verwijderd. Als je het dffje weet die geen lod is moet je die ook verwijderen . Dat is juist het probleem, er staan verder geen dff-bestanden voor het Vinewoodbord, alleen LODVinesign..... Misschien zit hij dan toch aan de grond vast, wat me onwaarschijnlijk lijkt omdat hij een aparte LOD heeft. Echt geen een die erop lijkt zoals iets van 'sign'?
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren Auteur comment_211325 In LAhills.IDE staan deze: VineSign1_cunte, LODVineSign1_cunte en VineSign1_cunte01 En in LAhills.IPL staat alleen deze: LODVineSign1_cunte
Ik probeerde op een paar verschillende manieren om het Vinewood bord te verwijderen voor een van mijn mods, maar dat wil niet echt lukken. Weet iemand hoe je het wel moet doen?