Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210840 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210842 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap jou omschrjiving klopt wel voor een meisje uit het 2e eiland, namelijk Michelle. Meisjes van het 3e eiland: Barbara Millie jowx Bewerkt: 16 augustus 200519 jaren door jowx
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210843 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap Dat is niet waar. Je hebt 2 vriendinen op het derde eiland en dat zijn: Millie en Barbara De vriendin die je bedoelt is waarschijnlijk: Michelle Bewerkt: 16 augustus 200519 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210857 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap En die garage met die Trap... die zijn van haar Als je haar hebt gedate, kan je daar Gratis je auto's laten repareren
je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap