August 17, 200520 yr hebben meerdere mensen hier last van? buiten los santos loopt SA gewoon heel soepel maar zodra ik in Los Santos speel hapertie nog weleens. strange iig
August 17, 200520 yr In de stad is de framerate lager omdat je videokaart harder moet werken. Er zijn een stuk meer dingen die gerendered (vreselijk, Engelse termen in het Nederlands moeten gebruiken) moeten worden, dat is voor sommige videokaarten wat moeilijker. In de buitenwijken van Los Santos ligt mijn framerate ongeveer 20% lager dan ergens anders. Komt waarschijnlijk door alle lantaarnpalen / bomen / mensen / stoepjes / auto's etc.
August 19, 200520 yr Author even Everest een rondje laten doen : Moederbord: CPU Type Intel Pentium 4E, 3200 MHz (16 x 200) Moederbordnaam FUJITSU SIEMENS D1627-C Moederbord Chipset Intel Springdale i865PE Systeemgeheugen 1024 MB (DDR SDRAM) BIOS Type Phoenix (05/05/04) Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1) Communicatiepoort Printerpoort (LPT1) Scherm: Video kaart RADEON 9800 PRO - Secondary (256 MB) Video kaart RADEON 9800 PRO (256 MB) 3D-Versneller ATI Radeon 9800 Pro (R350) Monitor Plug en Play-monitor [NoDB] (YEBA711501) Multimedia: Geluidskaart Creative SB0350 Audigy 2 ZS Sound Card Opslag: IDE apparaat Intel® 82801EB Ultra ATA Storage Controllers IDE apparaat Intel® 82801EB Ultra ATA Storage Controllers SCSI/RAID apparaat D347PRT SCSI Controller Harde schijf WDC WD1600PD-07FZB1 (149 GB, IDE) Harde schijf Generic STORAGE DEVICE USB Device Harde schijf Generic STORAGE DEVICE USB Device Harde schijf Generic STORAGE DEVICE USB Device Harde schijf Generic STORAGE DEVICE USB Device Optische Station _NEC DVD_RW ND-2500A (DVD+RW:8x/4x, DVD-RW:8x/4x, DVD-ROM:12x, CD:32x/16x/40x DVD+RW/DVD-RW) Optische Station HL-DT-ST DVD-ROM GDR8162B (16x/48x DVD-ROM) SMART Status harde schijf OK Partities: C: (NTFS) 152586 MB (87645 MB vrij) Invoerapparaten: Toetsenbord HID-toetsenbordapparaat Toetsenbord Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Muis HID-compliant muis Muis PS/2-compatibele muis Netwerk: Netwerkkaart Intel® PRO/100 VE Network Connection Netwerkkaart WAN (PPP/SLIP) Interface Modem Smart Link 56K Modem Edited August 19, 200520 yr by Mip1988
August 19, 200520 yr 256 mb das normaal al genoeg Probeer het spel eens opnieuw te instaleren heb je de legale versie?
August 19, 200520 yr meestal wel maar soms ook niet dus voor je dat doet eerst even een backup maken.
August 19, 200520 yr In de stad is de framerate lager omdat je videokaart harder moet werken. Er zijn een stuk meer dingen die gerendered (vreselijk, Engelse termen in het Nederlands moeten gebruiken) moeten worden, dat is voor sommige videokaarten wat moeilijker. In de buitenwijken van Los Santos ligt mijn framerate ongeveer 20% lager dan ergens anders. Komt waarschijnlijk door alle lantaarnpalen / bomen / mensen / stoepjes / auto's etc. Dat is de reden, slimmerd. Niets aan te doen.
hebben meerdere mensen hier last van?
buiten los santos loopt SA gewoon heel soepel maar zodra ik in Los Santos speel hapertie nog weleens.
strange iig