Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211727 In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelle EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... Bewerkt: 17 augustus 200519 jaren door GTAmaniax
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211730 In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelleEXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... ik krijg dat altijd als ik met een auto in de marker ga staan mat auto (der in)
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211732 In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelleEXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet hoe stap je dan bij haar in de auto?? alvast bedankt... Dat gebeurt vanzelf als ze er zin in heeft. dan zal ke vanzelf wel zien dat ze instapt aan de bestuurders kant en een stukje met jou gaat rijden. jowx
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211799 Volgens mij is de vraag hoe je bij haar in de auto stapt nou nog steeds niet beantwoord... Je moet gewoon net zo in een auto stappen als anders. Op het moment dat jij ook instapt wisselen jullie van kant, waardoor zij aan de bestuurderskant zit.
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211841 Maar wat moet je dan doen? Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij?
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211844 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211866 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx Oooh bedankt Maareh.. botst ze dan niet overal tegenaan? Heeft niets te maken met vrouwen achter het stuur
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211908 Ik neem aan dat zei dan niet rond gaat rijden ,.... krijg je dan gewoon meer % bij? Ze gaat dan wel rondrijden, en je krijgt er % bij jowx Oooh bedankt Maareh.. botst ze dan niet overal tegenaan? Heeft niets te maken met vrouwen achter het stuur Ze bost ..... overal tegen aan. Zij kan echt niet rijden.
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211956 Maar is dit altijd ik heb al zeker 10 dates gedaan en ik kom er nog niet aan 600 berichten Bewerkt: 17 augustus 200519 jaren door chaos-power
In de walktrough staat dat er een extra date is bij michelle
hoe stap je dan bij haar in de auto??
alvast bedankt...
Bewerkt: door GTAmaniax