Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211758 door die n00bmode is mijn gta c*t als ik hem opstart doet hij het maar als hij bij het laatste loaden komt gaat het muziek verder maar het beeld blijft staan ik heb die skin weggehaald en die backup van american.txt dus hij doet nogsteets raar wat moet ik nu doen ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen nog bedankt
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211768 Zet de orginele bestanden terug. Of instaleer san andreas opnieuw.
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren Auteur comment_211776 maar gaat hij dan niet weer de zelfde bestanden op de com zetten
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211827 Je moet naast american.gxt ook de originele MAIN.SCM terugzetten. De originele MAIN.SCM is hier (GTAGames.nl) te downloaden. Bewerkt: 17 augustus 200519 jaren door Gunslinger
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211907 Controleer de readme file die bij je mod geleverd hoort te worden voor uninstall notes. Is deze afwezig of werkt dit niet (onwaarschijnlijk), installeer GTA:SA dan opnieuw. Vergeet niet je computer opnieuw op te starten nadat je het verwijderd en weer geinstalleerd hebt.
Geplaatst: 18 augustus 200519 jaren comment_212050 Als je de noob mod hebt kun je alleen een nieuw game beginnen en niet meer laden. Wat je moet doe is dit: Verwijder de noob mod (met je geback-upte files) Ga dan naar de map van rockstar games(normaal is dat c:/program files/rockstar games) Maak een nieuwe map aan in de map rockstar games: GTA San Andreas n00b mod Kopiëer de inhoed van de map GTA San Andreas naar de map GTA San Andreas n00b mod Instaleer de n00b mod in de map gta san andreas n00b mod. En dan moet je nog een snelkoppeling maken naar c:program files/rockstar games/gta san andreas n00b mod/gta_sa.exe (geef de snelkoppeling dan de naam GTA SA n00b mod) Als je je gesafde games wilt spelen moet je gewoon GTA San Andreas aanklikken Als je de n00b mod wilt spelen moet je GTA SA n00b mod aanklikken (hier kun je dus geen opgeslagen spel spelen, alleen de opgeslagen files van de n00b mod) Bewerkt: 18 augustus 200519 jaren door gtathomas
Geplaatst: 18 augustus 200519 jaren Auteur comment_212363 is goed bedankt maar het probleem in al opgelost ik moes op uninstal drukken en dan opnieuw instaleren
door die n00bmode is mijn gta c*t als ik hem opstart doet hij het maar als hij bij het laatste loaden komt gaat het muziek verder maar het beeld blijft staan
ik heb die skin weggehaald en die backup van american.txt
dus hij doet nogsteets raar wat moet ik nu doen

ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen
nog bedankt