Geplaatst: 18 augustus 200519 jaren comment_212033 halo allemaal. ik had een vraagje. ik had die safehouses met garage in de walktrough bekeken en ik vroeg me af of iemand bij die rode stipjes ook even een getal kon zetten hoeveel auto's daar inpassen (in die garage) en nog een klein vraagje: heb je een garderobe in je huis?? Greeetz me
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213031 bastiman op jouw 1ste vraag zijn al zoveel antwoorden gegeven iedereen zal hetzelfde antwoord geven hoor! greetz jon-asses
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren Auteur comment_213033 Ik bedoel deze vraag! En past er ook een roadtrain in zo'n garage of ies ie daar te laag voor. of telt de roadtrain voor 2 auto's. oowja en kan je op een packer auto's vast maken en dan vervoeren want zover ik weet kon dat niet in vice city Bewerkt: 19 augustus 200519 jaren door Bastiman
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213036 Ja, maar alleen in hele grote garage's zoals CJ's vliegveld, anders ga je toch zelf kijken... Ga zelf ook maar eens op onderzoek uit, we kunnen niet alle antwoorden voorkouwen Koos.
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren Auteur comment_213046 Jij hebt dus niet mijn topics gelezen over dat mijn officiele gta san andreas het niet doet!!! de fout zit in Data3.cab! daarom vraag ik alvast wat maar als ik daar jullie mee lastig val moet je het zegge hoor
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213121 de roadtrain is gewoon een trekker waar je een oplegger achter kunt knuppen er zit geen oplegger of wat achter, die moet je er zelf achter zetten, ik denk niet dat je die roadtrain in elke garage kunt zetten, ik denk dat veel garages te laag zijn om een roadtrain in te zetten
halo allemaal.
ik had een vraagje.
ik had die safehouses met garage in de walktrough bekeken en ik vroeg me af
of iemand bij die rode stipjes ook even een getal kon zetten hoeveel auto's daar inpassen (in die garage) en nog een klein vraagje: heb je een garderobe in je huis??
Greeetz me