Jump to content
Geplaatst:
comment_212033

halo allemaal.

ik had een vraagje.

ik had die safehouses met garage in de walktrough bekeken en ik vroeg me af

of iemand bij die rode stipjes ook even een getal kon zetten hoeveel auto's daar inpassen (in die garage) en nog een klein vraagje: heb je een garderobe in je huis??

Greeetz me

:?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_213033

Ik bedoel deze vraag!

En past er ook een roadtrain in zo'n garage of ies ie daar te laag voor. of telt de roadtrain voor 2 auto's.

oowja en kan je op een packer auto's vast maken en dan vervoeren want zover ik weet kon dat niet in vice city

Bewerkt: door Bastiman

Geplaatst:
  • Auteur
comment_213046

Jij hebt dus niet mijn topics gelezen over dat mijn officiele gta san andreas het niet doet!!! de fout zit in Data3.cab!

daarom vraag ik alvast wat maar als ik daar jullie mee lastig val moet je het zegge hoor :?

Geplaatst:
comment_213121

de roadtrain is gewoon een trekker waar je een oplegger achter kunt knuppen er zit geen oplegger of wat achter, die moet je er zelf achter zetten, ik denk niet dat je die roadtrain in elke garage kunt zetten, ik denk dat veel garages te laag zijn om een roadtrain in te zetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.