Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_212862 Eerst deet SA het gewoon goed maar nu niet zo, Want als ik hem opstart dan doet het filmpje het al niet (dat slaat hij over wat hij eerst niet deet!). En als ik ga spele dan blijft hij steeds naar links lopen (walking dus!). Dat doet hij ook als ik in een auto zit of in een vliegtuig! Wie kan me aub helpe!?!?!?!?! ! ! ! Alvast Bedankt Radio-Espantoso
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_221152 Heb je toevallig een gamepad of stuurtje (forcefeedback) aangesloten?
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_221153 Verwijder de *gta_sa.set* uit de SA user files. Bradley H.
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_221160 Heb je toevallig een gamepad of stuurtje (forcefeedback) aangesloten? ja, als je deze hebt kan het nodig zijn dat je die moet kalibreren.
Geplaatst: 7 september 200519 jaren comment_221327 ik heb het verwijderd maar hij doet het nog altijd
Geplaatst: 7 september 200519 jaren comment_221332 Geen verkeerde instelling? Controleren op spywere (je heb al zo spyware die echt alles aantast) GTA SA uninstallen en terug instaleren (je save-game ben je niet kwijt Heb je het spel wel legaal Probeer eens in de instellingen bij gta san andreas bij de besturing bv de toets die je moet indrukken bij rechts te zetten en de toets van rechts bij links (dan kun je zien als hij bv naar rechts loopt moet je een andere toetsencombinatie kiezen voor te sturen).
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222806 ik heb een gekochte versie en ik heb het spel al twee maal geherinstaleerd mijn pc is pas verwijderd van alle spyware maar toch blijft hij het doen
Eerst deet SA het gewoon goed maar nu niet zo,
Want als ik hem opstart dan doet het filmpje het al niet (dat slaat hij over wat hij eerst niet deet!).
En als ik ga spele dan blijft hij steeds naar links lopen (walking dus!).
Dat doet hij ook als ik in een auto zit of in een vliegtuig!
Wie kan me aub helpe!?!?!?!?!
!
!
!
Alvast Bedankt
Radio-Espantoso