Jump to content
Geplaatst:
comment_212894

Ik zou graag willen weten welk eiland het populairst is onder de GTA 3 spelers.Ik vind persoonlijk shordsidevale heel erg tegenvallen.Stauton Island is leuk maar Portland is toch wel het coolst,vooral in Trenton en Portland Harbour.

• Reacties 104
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke eiland vind je het coolst? 169 leden hebben gestemd

1. 1. Welke eiland vind je het coolst?

• Portland
      63
    • Staunton Island
      81
    • Shoreside Vale
      22

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_253856

portland rules weet het hoe leuk het is om maffia`s te killen :schater: go diablo`s

en shsi(shore side) vind ik niet mooie want het voeld niet echt af :(

Bewerkt: door gamenerd

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_284541

Eigenlijk vind ik Portland het leukst, maar zoals Lantyz al zei, valt het aan het eind van het spel niet mee om daar rustig 5 minuten rond te lopen. Die Mafia's met hun shotguns zijn dan echt verschrikkelijk irritant. Daarom kies ik voor Staunton Island, omdat ik Shoreside Vale helemaal niks aan vind.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_296915

Staunton Island. De hoge gebouwen, de wegen, de leuke missies, het park. En er zijn natuurlijk niet zoveel irritante wannabee gangsters met shotguns. Shoreside Vale is ook wel mooi, maar het gebied waar echt wat te doen is is nogal klein, helaas.

Geplaatst:
comment_298283
Eigenlijk vind ik Portland het leukst, maar zoals Lantyz al zei, valt het aan het eind van het spel niet mee om daar rustig 5 minuten rond te lopen. Die Mafia's met hun shotguns zijn dan echt verschrikkelijk irritant. Daarom kies ik voor Staunton Island, omdat ik Shoreside Vale helemaal niks aan vind.

Hier ben ik het echt mee eens, ik vind Staunton Island ook het leuks. Leuke stad met mooie wagens en leuke missies. Daar rijden de coolste wagens rond, de hidden packages zitten daar op de mooiste plekken.

Op eiland 1 wordt je helemaal gek, Shoreside Valve vind ik ook niet leuk, al die wegen die naar aparte plekken gaan. Die brug werd ik op het begin helemaal gek van, nu heb ik ze onder de knie! :)

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
comment_298406

portland, saint marks bistro, salvatore huis, rondrijden in bp patriot maffia neer schieten,diablo's neerschieten, triads neerschieten, mensen neerschieten, agenten neerschieten, heerlijk de heuvel op en af kneuren met een snelle wagen, portland rulez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.