Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213039 hoi ik heb een paar vraagjes over need for speed underground 2. elke keer als ik een race start of gehaald heb dan zie je allemaal mensen. alleen dat heb ik niet (goh waarom heb ik nou altijd zulke problemen). ook heb ik dit met het licht dat van de koplampen afkomt. helemaal niks ook hier ff een screen om het wat duidelijker te maken : screen alvast bedankt oene ps : ik heb de zoekfuctie al gebruikt maar daar kon ik niks mee vinden. Bewerkt: 19 augustus 200519 jaren door oeneboy
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213055 Heb je hem illegaal want dan kan dat PROBLEEM er zijn?!
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren Auteur comment_213060 ja dat wel maar bij mijn broer die heeft wel gewoon die eigenschappen enzo dus ik denk niet dat dat t is oene
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213282 Wij helpen geen mensen met illegalen dingen (staat in de regels) maar omdat ik de kwaadste niet ben: Je hebt een te slechte videokaart of drivers ofzo iets in die buurt. :'D
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren Auteur comment_214541 ja denk zelf ook dat dat t is. thanks en sorry hiervan
hoi ik heb een paar vraagjes over need for speed underground 2.
elke keer als ik een race start of gehaald heb dan zie je allemaal mensen. alleen dat heb ik niet (goh waarom heb ik nou altijd zulke problemen).
ook heb ik dit met het licht dat van de koplampen afkomt.
helemaal niks
ook hier ff een screen om het wat duidelijker te maken :
screen
alvast bedankt
oene
ps : ik heb de zoekfuctie al gebruikt maar daar kon ik niks mee vinden.
Bewerkt: door oeneboy