Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213496 Ik had een vraagje hoe kan je de radio programmas omzetten zodat je het ook buiten gta kan luisteren? Ik weet niet in welk ander forum k m moet plaatsen dus doe k t hier
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213536 Het forum is juist . Misschien werkt het met deze tool, hij is voor de de ps2, maar hij werkt misschien ook voor de PC versie. Link
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren Auteur comment_214507 Het forum is juist .Misschien werkt het met deze tool, hij is voor de de ps2, maar hij werkt misschien ook voor de PC versie. Link Nee had ik al geprobeert, maar dan moet je de ps2 versie hebben dan kan het misschien wel maar die heb ik net verkocht Kan iemand dit met een ps2 versie proberen en zou deze dan bij de downloads mogen? Het gaat om de zender wctr deze zou ik graag rustig willen beluisteren ivm aanwijzingen voor EE en aliens?
Geplaatst: 6 september 200519 jaren comment_221033 Er zijn veel tools voor dat soort dingen te downloaden
Ik had een vraagje hoe kan je de radio programmas omzetten zodat je het ook buiten gta kan luisteren?
Ik weet niet in welk ander forum k m moet plaatsen dus doe k t hier