Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_213880 er zijn er mannetjes die totaal niej kunnen rijden kijk naar dit filmpje GTA San Andreas Las Venturas at night movie dan zie je hoe slegt er gereden word
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_213881 hoe bedoel je? dat er bestuurders passeren die wankelen ofzo? ja dat heb ik wel al eens gehad! greetz jon-asses (eigenlijk begrijp ik het nut van dit topic niet maarja )
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_213903 nogal ja. rijden ze op de snelweg rechts, ze hoeven niemand in te halen maar ze rijden wel expres tegen je auto. dat soort mannekes ruk ik meestal uit hun auto en geef ze dan een paar klappen. in las venturas naar de gym geweest, dan kan CJ een knietje en iemands gezicht geven. en dat verdienen ze soms dus echt wel.
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_213937 Ja rockstart heeft de AI toch best wel vernaaid, ze zeiden dat het beter ging worden maar een echte goede vooruitgang zie ik niet, die gastjes rijden eerst tegen je aan en dan worden ze bozen en gaan ze je auto kapot slaan.
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_213950 dit was allang bekend en zijn al meerdere topics over. ik kan de link even niet vinden maar hij komt er aan
er zijn er mannetjes die totaal niej kunnen rijden
kijk naar dit filmpje GTA San Andreas Las Venturas at night movie
dan zie je hoe slegt er gereden word