Jump to content

Wat was je eerste pc??? 18 leden hebben gestemd

1. 1. Wat was je eerste pc???

• 1) 286
      2
    • 2) 386
      2
    • 4) 386DX
      2
    • 5) 386SX
      0
    • 6) 486 serie
      2
    • 7) Pentium I
      1
    • 8) Pentium II
      4
    • 9) Pentium III
      4
    • 10) MAC
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_15372
Waaaah.. Wat een ouwe bokken hier. :lol:

Ik kreeg pas in 2000 m'n eerste computer. Pentium 3. <_< :lol:

ik had me eerste pc een paar jaar terug nog, een 486..... we hadden nog twee 386-en staan alleen is bij de ene de hardeschijf overwerkt en de ander staat bij me opa. Hij wil op ze oude dag ook wat kunnen doen als het regent :lol:

En die 486??? die dient als een soort agenda. Het beeldscherm toont wat er moet worden gedaan die dag :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_16737

Ha, de goeie ouwe ''eerste pc tijd'', zucht...

T' was geloof ik in 1998 en een Dell Pentium III 500 MgH (vet snel hoor toen!)

Aaah, daar heb ik m'n eerste games op gespeeld en m'n meest glorieuze pc-game momenten op gespeeld. (Hitman 1, NOLF 1, Project IGI, GTA 2, NFS Porsche 2000)

Ja, ik heb goede herinneringen aan die pc! :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_19207

jaja kan je nagaan hoe snel dat gaat he met die pc's we zitten al bijna op de 4 GHz oftewel: 4.096 MHz 1GHz is geen 1.000MHz maar 1.024MHz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_19594

Leuk he die tijd met de norton commander en windows 3.11 op diskettes ik heb er wel plezier mee gehad ik ken iemand die heeft een werkende 286 met windows 3.11 for workgroups met internetverbinding maar vraag maar niet hoe sloom dat gaat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.