Jump to content
Geplaatst:
comment_214948

wat is het handigst om die vigalante mission uit te spelen?

motor, of auto van politie?

ik krijg als ik die gasten in die auto neerhaal, ook de politie achter me aan, kword er gek van.. hoe moet je nou die missie uitspelen? ook je auto/motor gaat snel kapot..

vertel me aub wat ik moet doen om het goed te doen te laten maken

(voor minder-slimme mensen, als je in een politie motor, of auto gaat zitten moet je je rechter draaiende knop indrukken op je controller, ben ff de naam kwijt.. maar dan start je de vigalante missie)

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_226571

zoek een ziekenhuis met een minimaal wegen,bergen of andere plekken waar mensen kunnen zitten,dan heb je veel meer kans om binnenwegen te nemen...

Probeer de ziekenhuizen in de woestijn is..

Bewerkt: door gtagangster

Geplaatst:
comment_226578

Als je de pizzadox +27 download kan je de game tijd bevriezen, het staat dan stil. Dat is dus een aanrader, je zou er dus zelfs een uur over kunnen doen. :)

De trainer kan je vanaf *GTAgames.nl*

downloaden!

EDIT: Iemand was me al weer voor. :ch:

Succes!

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand

Geplaatst:
comment_226733

Goeie tip voor de ambulance missies

je moet ze doen in Angel Pine bij Mount chilliad

de gewonden spawnen alleen maar in het stadje zelf

Dus Tijd genoeg ;)

Geplaatst:
comment_227144

Nee, in Los Santos zelf is er geen klein dorpje met een ziekenhuis, maar zodra je door de missies de stad uitmag krijg je op de kaart Angel Pine (daar kom je terecht in een trailer). Prima plek om de ziekenhuismissies te doen; weinig straatjes, weinig verkeer, ideaal. Heb het aldaar in 1 keer gehaald! :cya:

*edit: oh, dat had Dizzee ook al verteld zie ik. Sorry Dizzee*

Bewerkt: door GTA-Sheep

Geplaatst:
comment_228694
Er is een handig truukje dat werkt:

1. start de missie en rij 5 meter.

2. stap uit en loop een restaurant binnen (je kan daar het beste ook beginnen).

3. wacht 15 seconden en ga weer naar buiten.

4. ga weer in het voertuig en rij weer 5 meter. (je hebt ondertussen de melding gehad dat je de criminelen hebt vermoord en de teller met doden gaat omhoog)

5. herhaal stap 2 tot en met 4 totdat je level 12 hebt behaald.

dit trukje werk cker alleen maar op de ps2 of niet? :?

Geplaatst:
comment_228705

Ruurd31, of dat truukje alleen op de PS2 werkt weet ik niet, ik speel de PC-versie en bij mij doet ie het echt niet, hoe vaak ik het ook probeer. Inmiddels de missie gehaald met een Rhino...dat gaat ook erg goed.

Geplaatst:
comment_228720

het truukje werkt ook voor pc (andere consoles weet k niet), maar ik geraak er niet verder mee als het +/-9é level, dr zit geen logica in wanneer ie wel een iemand inrekent, of wanneer er niks is gebeurd als je terug buiten stapt.

greetz

Geplaatst:
comment_229870

eej ff vraagje... bij gta vice city kan je 200 leven en armor halen ... maar die 200 kan je alleen door hem voor 100 % uit te spelen... is t bij san andreas ook zo, dat je nog meer leven en armor kan krijgen als je het 100% uit heb gespeeld? :?

en weet iemand hoe het komt, dat als ik 12 levels heb gehaald bij politie missies, ik nog steeds een even groot armor balkje heb als daarvoor? :?

en weet iemand ook nog hoe je de firetruck missies makkelijker kan halen??

het truukje werkte bij mij trouwens wel... maar ik kwam de eerste 2 x niet verder dan level 11... de 3e x ben ik gewoon bij level 11 achter de boeven aangegaan.. toen is het niet gelukt... daarna heb ik het weer geprobeerd door gewoon de hele tijd in en uit het restaurant te gaan, en toen kwam ik tot level 15 :'D je hoeft trouwens niet 5 meter verder ofzo te rijden, stilblijven staan je met je voertuig is ook goed ;)

kan iemand mij nog antwoord op mijn vragen gevenn?? :{

Bewerkt: door grote-gta-fan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.