Geplaatst: 21 augustus 200519 jaren comment_214989 Hey, Eergisteren was ik Gta SA aan het spelen.. Ik moest hem effetjes saven, en toen kocht ik het appartement in 'Clowns Pocket' Daar ging ik even rondkijken, ik liep de Wc in... En keek om het hoekje.. en daar hangt een schilderijtje van weedplanten :'D Zo moet je lopen om hem te zien: Je loopt naar binnen Je loopt rechtdoor de Wc in Je kijkt aan de rechterkant En dan kijk je LANGS de deur.. Daar hangt het schilderijtje.. Ik kan geen screen posten, omdat ik SA niet op de computer heb.. *EDIT: Foutje van mij, hij zit in: Pirates In Mens Pants ------------- DaddyPimp Bewerkt: 22 augustus 200519 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216183 Lijkt meer op een herfstblad dan op weed vind ik. Die schilderijen heb je bij center Parcs ook hangen.
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216191 Ik vind dat niet echt op een Weedblad lijken. R* heeft dit denk ik niet zo bedoelt.
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216197 Nee ik denk ook dat het een herfstblad is want een weedblad heeft veel meer bladeren dan een herfstblad je moet maar kijken: Het zijn gewoon herfstbladeren Radio-Espantoso
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216199 Mooi plaatje radio-espantoso. Maar ik denk dus ook dat dit geen weedbladeren zijn, dus dat dit geen EE is...
Hey,
Eergisteren was ik Gta SA aan het spelen..
Ik moest hem effetjes saven, en toen kocht ik het
appartement in 'Clowns Pocket'
Daar ging ik even rondkijken, ik liep de Wc in...
En keek om het hoekje.. en daar hangt een schilderijtje
van weedplanten :'D
Zo moet je lopen om hem te zien:
Je loopt naar binnen
Je loopt rechtdoor de Wc in
Je kijkt aan de rechterkant
En dan kijk je LANGS de deur..
Daar hangt het schilderijtje..
Ik kan geen screen posten, omdat ik SA
niet op de computer heb..
*EDIT: Foutje van mij, hij zit in: Pirates In Mens Pants
-------------