August 21, 200520 yr Als ik men .col gaat make, loopt die vast op 1 kwart, en toch bevat mijn object maar 1034 polygons Wie kan mij helpen
August 21, 200520 yr vraag loopt ie vast als je op een anderprogamma klikt of gewoon als je er op wacht.
August 21, 200520 yr Als ik men .col gaat make, loopt die vast op 1 kwart, en toch bevat mijn object maar 1034 polygonsWie kan mij helpen Welke GTA?
August 21, 200520 yr Ik denk dat ik al weet wat jou probleem is . Je moet je .col openen (gewoon met kladblok) en bovenaan als voor de Frame Main verwijderen en onderaan alles achter de Meshnormals verwijderen. Nu moet het lukken .
August 21, 200520 yr Author Ik neem aan dat je mijn .x file, en dit had wauzie al gesegd, maar dat heb je alleen met 1600 poly's of meer maar zou het proberen EDIT: die zinnen staan niet in een .x file, ik heb het over en error met hel coll maken he! EDIT: hij was iets verder gekomen maar dan reageert hij niet meer, en had allen internet aanstaan dus Edited August 21, 200520 yr by Big Bear
Als ik men .col gaat make, loopt die vast op 1 kwart, en toch bevat mijn object maar 1034 polygons
Wie kan mij helpen