Geplaatst: 21 augustus 200519 jaren comment_215421 ik heb een huisj gemaakt, in ht spel gestop, maar nu wil ik um 90° draaien... kan dat bij gta sa??(bij vc kon dat wel) of moet ik um in 3dsmax draaien??? (heb ik al gedaan lukte volgensmij ook nie) Bewerkt: 21 augustus 200519 jaren door pietjuh1
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215497 Dit moet allemaal in de Regel uit de IPL te regelen zijn, maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter hoe je een model goed draait.
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren Auteur comment_215577 mmm... met moomapper bij vc kan het wel.... als iemand ff voor mij(misschien ook andere) ff een object wilt draaien en dan kijken hoe de ipl code van het object er uit ziet en dan hier posten zou erg handig zijn :'D .......... 11100, pietjuh, 0, -515.8947, 71.91191, 16.02, 0, 0, 0, 1, -1 ik dacht dat je de rode getallen moest veranderen...heb ik inmiddels gedaan maar werkt niet:S misschien moet je er iets bij zetten.....ga ik nu proberen Bewerkt: 22 augustus 200519 jaren door pietjuh1
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215589 Ik heb een object gedraaid in vc en in de ipl staan nog twee waarden op het einde, ik denk dat die het object doen draaien, want andere waarden staan op nul. zo ziet de objectcode eruit: 11100, test, 0, 410.247, -685.715, 10.5, 0, 0, 0, 0, 0, 0.21644, 0.976296
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215593 Dat probleem heb ik dus ook, hij draait je model niet.
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren Auteur comment_215594 oke ty ik zal is proberen.. WoOoOhHoHo het werkt alleen flipt ut gebouw nu maar hij is gedraaid 11100, pietjuh, 0, -515.8947, 71.91191, 16.02, 0, 0, 0, 1, -1 met de rode getallen kan je draaien moet dan wel 0.45 of ander getal niet 45.0.... 0.709 is ongeveer een kwartdraai Bewerkt: 22 augustus 200519 jaren door pietjuh1
ik heb een huisj gemaakt, in ht spel gestop, maar nu wil ik um 90° draaien...
kan dat bij gta sa??(bij vc kon dat wel)
of moet ik um in 3dsmax draaien??? (heb ik al gedaan lukte volgensmij ook nie)
Bewerkt: door pietjuh1