Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215695 Ik zag een screen van LCS en toen viel me op dat er sneeuw op de straat lag.(zie screens) maar ik zag ook op een andere screen dat Tony in een T-shirt rijd en op deze screen zie je ook geen sneeuw ik hoop dat R* nu seizoenen in het spel stoppen, dat zoe helemaal mooi zijn voor de Volgende gta op de PS3
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_222811 hopenlijk komen er seizoen in voor het zou wel vet zijn in de sneeuw te rijden, maar is het al officieel bevestigd door r*games dat er seizoenen in voor komen?
Geplaatst: 10 september 200519 jaren comment_223165 en jou bron is??? Ja, kijk maar in verschillende mags zoals de PU (power unlimited) en de OPM2 en nog meer..
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279477 Er is ook een amerikaans magazine (psm) waarin staat dat er sneeuw in Liberty city stories is. Het zou ook je rijgedrag beïnvloeden.Dit is nog een screen waarop je het héél duidelijk ziet. nog wat screens Er zit op een bepaald moment wel sneeuw in, maar volgens mij is dit geen sneeuw maar gewoon de typische schemelingen van de PSP. Bij Burnout zitten die schemeringen in het voorbijvliegende landschap er ook in, maar dat merk je niet omdat je daar meestal racet...
Geplaatst: 4 december 200519 jaren comment_279642 Het is nu wel geweten denk ik dat er enkel bij de side-mission 'car salesmen' sneeuw komt om de missie wat 'moeilijker' te maken. Van seizoenen heb ik ook nog niet zoveel gemerkt, zit er dus jammer genoeg ook niet in. Bewerkt: 4 december 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 5 december 200519 jaren comment_280220 Als het sneeuw is waarom ligt het dan alleen op de stoepen?:s
Geplaatst: 5 december 200519 jaren comment_280361 Het ligt niet alleen op de stoepen. Je krijgt sneeuw bij CARSALESMAN om het moeilijker te maken normaal met de auto te rijden. Dus je slipt.
Geplaatst: 6 december 200519 jaren comment_280679 hoi ik ben er weer Volgens mij is dat, behalve het allereerste plaatje, ook geen sneeuw, maar t zou goed kunnen dat er tijdens een cutscene wel sneeuw is. Weet je nog die hele rel om de saint marks bistro? daar had je ook sneeuw. misschien is dit hetzelfde alleen tijdens een cutscene
Geplaatst: 20 december 200519 jaren comment_289550 Lees eens goed het topic: Er komt sneeuw in voor om een missie moeilijker te maken dus niet tijdens een cutscene
Ik zag een screen van LCS en toen viel me op dat er sneeuw op de straat lag.(zie screens)
maar ik zag ook op een andere screen dat Tony in een T-shirt rijd
en op deze screen zie je ook geen sneeuw
ik hoop dat R* nu seizoenen in het spel stoppen, dat zoe helemaal mooi zijn voor de Volgende gta op de PS3