Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215984 Er staat nog geen tut van mij bij dus ik dacht ik ga is iets plaatsen . Hij is gemaakt voor Photoshop CS engelse versie. In deze tut gaan we een auto verlagen. Ik kies deze auto: Oke, pak dan de lasso tool, je mag zelf kiezen welke. Ik pak de polygonal lasso tool: Ga rond de auto zoals ik: Doe dan CTRL+C(kopieren) en dan pijltje naar onderen of boven totdat je tevreden bent. Doe dan CTRL+V(plakken). Je resultaat: By Kraay
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren comment_215991 ik heb een probleempje ik krijg dit: Bewerkt: 22 augustus 200519 jaren door PuffDawg
Geplaatst: 22 augustus 200519 jaren Auteur comment_215996 Dan moet je denk ik pijltje naar onderen doen, jij verhoogd de auto
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216266 dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd Bewerkt: 23 augustus 200519 jaren door PuffDawg
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren Auteur comment_216351 dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd selecteer de auto zo: Dan doe je CTRL+C(kopieren). Dan doe je pijltje naar onderen tot je zoiets krijgt: Dan CTRL+V(plakken) dan krijg je dit: snap je het nou ?
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216403 Je kunt dat gedeelte ook selecteren dan: RMB - Layer via Cut. En dan met de Move Tool (V) naar beneden slepen.
Geplaatst: 23 augustus 200519 jaren comment_216408 dan krijg ik weer het zelfde probleem maar dan omgekeerd selecteer de auto zo: Dan doe je CTRL+C(kopieren). Dan doe je pijltje naar onderen tot je zoiets krijgt: Dan CTRL+V(plakken) dan krijg je dit: snap je het nou ? nu snap ik het want ik deed enkel de auto
Er staat nog geen tut van mij bij dus ik dacht ik ga is iets plaatsen
.
Hij is gemaakt voor Photoshop CS engelse versie.
In deze tut gaan we een auto verlagen.
Ik kies deze auto:
Oke, pak dan de lasso tool, je mag zelf kiezen welke. Ik pak de polygonal lasso tool:
Ga rond de auto zoals ik:
Doe dan CTRL+C(kopieren) en dan pijltje naar onderen of boven totdat je tevreden bent. Doe dan CTRL+V(plakken).
Je resultaat:
By Kraay