Jump to content

Naamswijzigingen


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 505
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    193

  • Lantyz

    168

  • Dutchy3010

    55

  • GTA-Sheep

    28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat denk je nou, lantyz, dat je mij kunt inhalen met het aantal namechanges ? :duh:

Ik verander gewoon boboboy in [NL]BoBo[FRL]...

Waarom ? gewoon omdat ik het kan .... :sigaar:

>>> Door Lantyz: Pas op. Deze dieren bijten!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Niet raar opkijken al je mastertuner binnenkort ziet rondlopen met een luier om en het haar in een knotje, want hij noemt zich vanaf nu -YokoZumi-. Volgens mij weet hij niet wat dat woord in japan betekend :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

In de categorie "begrijpelijke naamswijzigingen", laat ik hem de situatie even zelf uitleggen. Ik hoop op jullie begrip en steun in zijn richting.

Om het verhaal kort te houden:

Vandaag kwam ik uit school na 30 min fietsen langs een C1000 in mijn dorp. Aangezien ik nog neit zoveel gegeten had, had ik toch wel een beetje trek in wat eetbaars. Toen ik na lang lopen door de schappen bij de vriesafdeling kwam zag ik een lekkere pizza liggen, namelijk een pizza met tonijn erop. Ik dacht laat ik die is proberen je moet tenslotte voor alles open staan in het leven. Eenmaal thuis aangekomen schrok iedereen zich natuurlijk rot dat ik niet met een kaaspizza thuiskwam.

Ik liep dus maar met mijn pizza tonijn naar de oven en las dat ik de oven 5 min moest voorverwarmen op 220 graden. Uiteindelijk na 15 min was de pizza gebakken en klaar om opgegeten te worden. Terwijl ik naar mijn kamer liep, was ik uiteraard erg benieuwd wat deze pizza in petto had voor mij. Terwijl ik de computer aanzette nam ik een hap van deze totaal nieuwe pizza voor mij. Na mijn 1e hap schrok ik plotseling, want deze pizza was toch wel erg aangenaam. Na 3 minuten eten wist ik het zeker, deze pizza is zelfs lekkerder dan een Kaaspizza. Wat eigenlijk theoretisch onmogelijk zou moeten zijn.

Door dit incident wist ik dat er voor mij geen andere optie meer was dan een naamswijziging, en dat ik de oude geliefde KaasPizza vaarwel moest zeggen. De nieuwe naam moet dus wel veranderen in het volgende: PizzaTonno. Ik hoop dat je hier begrip voor kunt hebben, voor mij is dit even moeilijk om te verwerken dan voor wie dan ook.

Mvg Martijn/KaasPizza of beter gezegt, PizzaTonno.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...