August 23, 200520 yr hey ik heb een wegstuk gemaakt (gewoon om te proberen hoe het werkt) maar ik snap niet hoe je een texture daarop kan aanbrengen, en waar je die vandaan kan halen uit de GTA SA folder. kan iemand mij helpen? Xmen
hey
ik heb een wegstuk gemaakt (gewoon om te proberen hoe het werkt) maar ik snap niet hoe je een texture daarop kan aanbrengen, en waar je die vandaan kan halen uit de GTA SA folder. kan iemand mij helpen?
Xmen