Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216650 Heey allemaal, ff een vraagje... in de voorlaatste missie : Los Desperados moet je wat gang member verzamelen, maar ik weet niet meer hoe dat moet . dus blijf ik daar vast zitten en dat is het irritanst want dan loop iedereen overstraat met televisies enz. help me pleeeeeeeeeeeeeeeees ik zou je dankbaar zijn
Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216661 Op de PC: Richttoets (TAB geloof ik) op je gangmember en druk 'G' Op de PS2:Richttoets (R1) op je gangmember en dan pijltje naar boven Op de X-box: Dat weet ik niet. PS: nog welkom op het forum.
Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216662 op de pc is het richten+g of richten+h als je ze verzamelt heb denk ik dat g jou volgen is en h in positie blijven Bewerkt: 24 augustus 200519 jaren door gtafan1221
Geplaatst: 24 augustus 200519 jaren comment_216924 OP de PC is de richt knop RMB die ingedrukt houden. Dan zie je zo'n gekleurd driehoekje boven zijn/haar hoofd. Dan op g drukken Dan nodig je hem uit voor je Gang
Heey allemaal,
ff een vraagje...
in de voorlaatste missie : Los Desperados moet je wat gang member verzamelen,
maar ik weet niet meer hoe dat moet .
dus blijf ik daar vast zitten
en dat is het irritanst want dan loop iedereen overstraat met televisies enz.
help me pleeeeeeeeeeeeeeeees
ik zou je dankbaar zijn