Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_217760

Hallo mede forum leden,

Ik ben nu bij missie Just Busness,

Waar kan en waneer kan ik naar die paarden race (pand) toe ? en waar zit die excat ?

Met vriendelijke groet,

leuk is anders

Featured Replies

Geplaatst:
comment_217763

Zie bijlage voor de locatie. Het is niet duidelijk, maar je moet onder het verkeerskruispunt zijn. Daar is een grote parkeerplaats, en aan die weg ligt de goktent. Ziet er volgens mij een beetje blauw uit.

Bewerkt: door Gunslinger

Geplaatst:
  • Auteur
comment_217770
Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. ;)

maar kan ik daar nu al in ?

Geplaatst:
comment_217772
Je kan gewoon even op de kaart kijken die je bij het spel gekregen hebt, het staat aangeduid met een 'blauw paard' en is genaamd 'Off Track Bettig'. ;)

maar kan ik daar nu al in ?

Ja, het is volgens mij altijd toegankelijk, al vanaf het begin :D

jowx :cya:

Geplaatst:
comment_217775

Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'.

Edit: Giorgo was me voor, jowx ook. Ben ik weer de laatste. :duh:

Bewerkt: door Dri3s

Geplaatst:
  • Auteur
comment_217777
Ik denk dat je daar altijd in kan. Maar moest je er toch nog niet in kunnen dan kan je er zeker in na de missie 'Against All Odds'.

Edit: Giorgo was me voor.

Heb nog even een vraag hoe kan ik mijn parasut openen ? heb gta voor de pc,

Bij voorbaat dank

Geplaatst:
comment_217780

Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogte staan gebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren.

Ok;Dries wist ik niet.thx

Bewerkt: door Giorgo

Geplaatst:
comment_217781
Dezelfde knop als schieten je moet op een hele hoge hoogste staangebruik Gant Bridge ofzo echt hoog en dan als je hem wilt opendoen dezelfde knop drukken zoals je schiet en je moet hem als wapen selecteren.

Je moet je parachute toch niet selecteren? Als je er een bij je hebt en je spring van hoog gebouw of je springt uit je vliegtuig dan selecteerd het spel automatisch die parachute. ;)

Geplaatst:
comment_219101

Als je hebt zonder cheaten wil doen : zet ongeveer 10% van je kapitaal in op het paard dat 11/1 of 12/1 genoteerd staat, ook dit paard wint ongeveer 1 op 5 races !

Na elke keer dat je gewonnen hebt verhoog je de inzet (10% van je kapitaal). Als je een paar miljoen hebt mag je gerust stoppen, je hebt dan meer geld dan dat je ooit zult nodig hebben.

Geplaatst:
comment_219103

ik zag geen blauw paard op mijn scherm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.