Fireman Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Blub ik ga ff snel uitleggen wat je met een ipl kan doen een voorbeeld"van MIJN IPL: inst 1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1 920, Y_GENERATOR, 18, 1288.252, -37.1585, 1002.04, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1 2008, snesish, 18, 1304.591, -46.89119, 1000.031, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1 end cull end path end grge end enex 1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24 1305.433, -36.44503, 1000.033, 0, 2, 2, 8, 1324.38, 286.5766, 19.04519, 96, 0, 4, "blub", 0, 2, 0, 24 end pick 11, 1302.24, -46.89648, 1001.031 end cars 1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1 end jump end tcyc end auzo Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59 end mult end We beginnen met objecten: inst 1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1 Het nummer zorgt ervoor welk object het is en de naam is gewoon de naam, het getal daarna is het heaven nummer, de normale wereld is 0. De volgende coordinaten zijn de x y en z-coordinaten van het object vanaf het middelpunt gemeten. de rest is niet zo boeiend behlave -7.549790126e-008, dat is de rotatie van het object, er is zo'n tool voor om te berekenen wat voor rotatie je nodig hebt van steve-m. Nu gaan we naar markers: 1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24 eerste 3 getallen: x- y-, en z-coordinaten van waar de marker moet komen te staan (ingang) de volgende 4 getallen zijn niet boeiend. de 3 getallen daarna zijn de coordinaten van de uitgang meestal hetzelfde als de ingang. 18 is weer het heaven number. en dan is alleen de naam nog boeiend want die zorgt ervoor dat hij een interior laad in dit geval moest het geen interior laden dus heb ik zelf een naam verzonnen. Pickups (wapens): pick 11, 1302.24, -46.89648, 1001.031 end eerste getal is het wapen nummer en de andere getallen zijn coordinaten: 10. Bat 11. Shovel 12. Poolcue 13. Katana 14. Chainsaw 15. Molotov 16. Grenades 17. Plastic Explosives 18. 9mm 19. Silenced 20. Deagle 21. Shotgun 22. Automatic shotgun 23. Tec 9 24. Micro SMG 25. SMG 26. AK74 27. M4 28. rifle 29. Sniper rifle 30. Flamethrower 31. Minigun 32. Purple Dildo 33. White vibrator 34. White Dildo 35. Vibrator 36. Flowers 37. Cane 38. Ringbox 39. Necklacebox 40. Nothing? 41. Cellphone 42.Nothing? 43. Teargas 44. Minigun 45. Automatic Shotgun 46 Rocket Launcher 47 Heat seeking rocket launcher. 48. Detonator 49 Spray can 50 Fire Extinguisher 51 Camera 52. Nightvision 53 Infrared 54. Jetpack 55. Parachute P.S deze heb ik uitgevonden Volgende cars (auto's): cars 1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1 end eerste 3 getallen zijn de x-y-z coordinaten van de auto 90 = de rotatie in graden 448 = het nummer van de auto kun je vinden in vehicle.ide 3= eerste kleur (belangrijkste kleur) 4= bijkleur 10= ? 1= mogelijkheid alarm (0 is deur open) 1= deur gesloten (0 is deur open) 0= radio 1= wachttijd voor het voertuig Audio: auzo Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59 end Cargo= naam van het geluid bepaalt welk geluid er is 50=? 1=? 1241.59, -79.3579, 998.587= coordinaten van rechtsonder hoek 1320.52, 18.21, 1008.59= coordinaten van linksboven hoek Ok, als je nog vragen hebt stel ze maar. Bewerkt: 7 september 2005 door Fireman Reageren
Fireman Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Eerst zitten ze allemaal te smeken om een tutorial en nu reageren ze nog eens niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Goede tutorial hoor. Misschien is het een idee om hem op http://gtamodding.gtagames.nl/ te zetten. Daar kan je ze insturen. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) Mooie tutorial. Maybe slim om stukjes code in ['code]Joehoe[/code'] tags te zetten. Bewerkt: 4 september 2005 door Jarno Reageren
SWYV Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 38. Ringbox 39. Necklacebox 41. Cellphone wat zijn die dan zo te zien heb ik zeker die dan nooit gezien in gta sa Reageren
Fireman Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 38. Ringbox39. Necklacebox 41. Cellphone wat zijn die dan zo te zien heb ik zeker die dan nooit gezien in gta sa Mobile Phone is t mobieltje van cj en de andere waren cadeau's voor je gf Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Jaaa een vraag ik heb eens geprobeerd om een vehicle te spawnen maar nergens ingame.. inst end cull end path end grge end enex end pick end cars -1661,137, 1219,384, 20,73006, 90, 521, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1 end jump end tcyc end auzo end mult end hoe zit dat? Bewerkt: 28 maart 2009 door Gta-rodney Reageren
Timske Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Jaaa een vraag ik heb eens geprobeerd om een vehicle te spawnen maar nergens ingame.. inst end cull end path end grge end enex end pick end cars -1661,137, 1219,384, 20,73006, 90, 521, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1 end jump end tcyc end auzo end mult end hoe zit dat? Klopt niet, heb je zeker met Debug gedaan En je bumpt een topic van ongeveer 4 jaar oud... Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 debug.. nee gwn via singleplayer getest.. en wat maakt et uit hoe oud het is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.