Jump to content

IPL tutorial


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Blub ik ga ff snel uitleggen wat je met een ipl kan doen een voorbeeld"van MIJN IPL:

inst

1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1

920, Y_GENERATOR, 18, 1288.252, -37.1585, 1002.04, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1

2008, snesish, 18, 1304.591, -46.89119, 1000.031, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1

end

cull

end

path

end

grge

end

enex

1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24

1305.433, -36.44503, 1000.033, 0, 2, 2, 8, 1324.38, 286.5766, 19.04519, 96, 0, 4, "blub", 0, 2, 0, 24

end

pick

11, 1302.24, -46.89648, 1001.031

end

cars

1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1

end

jump

end

tcyc

end

auzo

Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59

end

mult

end

We beginnen met objecten:

inst

1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1

Het nummer zorgt ervoor welk object het is en de naam is gewoon de naam, het getal daarna is het heaven nummer, de normale wereld is 0. De volgende coordinaten zijn de x y en z-coordinaten van het object vanaf het middelpunt gemeten. de rest is niet zo boeiend behlave -7.549790126e-008, dat is de rotatie van het object, er is zo'n tool voor om te berekenen wat voor rotatie je nodig hebt van steve-m.

Nu gaan we naar markers:

1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24

eerste 3 getallen: x- y-, en z-coordinaten van waar de marker moet komen te staan (ingang)

de volgende 4 getallen zijn niet boeiend.

de 3 getallen daarna zijn de coordinaten van de uitgang meestal hetzelfde als de ingang. 18 is weer het heaven number. en dan is alleen de naam nog boeiend want die zorgt ervoor dat hij een interior laad in dit geval moest het geen interior laden dus heb ik zelf een naam verzonnen.

Pickups (wapens):

pick

11, 1302.24, -46.89648, 1001.031

end

eerste getal is het wapen nummer en de andere getallen zijn coordinaten:

10. Bat

11. Shovel

12. Poolcue

13. Katana

14. Chainsaw

15. Molotov

16. Grenades

17. Plastic Explosives

18. 9mm

19. Silenced

20. Deagle

21. Shotgun

22. Automatic shotgun

23. Tec 9

24. Micro SMG

25. SMG

26. AK74

27. M4

28. rifle

29. Sniper rifle

30. Flamethrower

31. Minigun

32. Purple Dildo

33. White vibrator

34. White Dildo

35. Vibrator

36. Flowers

37. Cane

38. Ringbox

39. Necklacebox

40. Nothing?

41. Cellphone

42.Nothing?

43. Teargas

44. Minigun

45. Automatic Shotgun

46 Rocket Launcher

47 Heat seeking rocket launcher.

48. Detonator

49 Spray can

50 Fire Extinguisher

51 Camera

52. Nightvision

53 Infrared

54. Jetpack

55. Parachute

P.S deze heb ik uitgevonden :D

Volgende cars (auto's):

cars

1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1

end

eerste 3 getallen zijn de x-y-z coordinaten van de auto

90 = de rotatie in graden

448 = het nummer van de auto kun je vinden in vehicle.ide

3= eerste kleur (belangrijkste kleur)

4= bijkleur

10= ?

1= mogelijkheid alarm (0 is deur open)

1= deur gesloten (0 is deur open)

0= radio

1= wachttijd voor het voertuig

Audio:

auzo

Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59

end

Cargo= naam van het geluid bepaalt welk geluid er is

50=?

1=?

1241.59, -79.3579, 998.587= coordinaten van rechtsonder hoek

1320.52, 18.21, 1008.59= coordinaten van linksboven hoek

Ok, als je nog vragen hebt stel ze maar.

Bewerkt: door Fireman
Geplaatst: (bewerkt)

Mooie tutorial.

Maybe slim om stukjes code in ['code]Joehoe[/code'] tags te zetten.

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:
38. Ringbox

39. Necklacebox

41. Cellphone

wat zijn die dan :cab:

zo te zien heb ik zeker die dan nooit gezien in gta sa

Mobile Phone is t mobieltje van cj en de andere waren cadeau's voor je gf

  • 3 years later...
Geplaatst: (bewerkt)

Jaaa een vraag ik heb eens geprobeerd om een vehicle te spawnen maar nergens ingame..

inst
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
cars
-1661,137, 1219,384, 20,73006, 90, 521, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end

hoe zit dat?

Bewerkt: door Gta-rodney
Geplaatst:
Jaaa een vraag ik heb eens geprobeerd om een vehicle te spawnen maar nergens ingame..

inst
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
cars
-1661,137, 1219,384, 20,73006, 90, 521, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end

hoe zit dat?

Klopt niet, heb je zeker met Debug gedaan :schater:

En je bumpt een topic van ongeveer 4 jaar oud...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...