Het nummer zorgt ervoor welk object het is en de naam is gewoon de naam, het getal daarna is het heaven nummer, de normale wereld is 0. De volgende coordinaten zijn de x y en z-coordinaten van het object vanaf het middelpunt gemeten. de rest is niet zo boeiend behlave -7.549790126e-008, dat is de rotatie van het object, er is zo'n tool voor om te berekenen wat voor rotatie je nodig hebt van steve-m.
eerste 3 getallen: x- y-, en z-coordinaten van waar de marker moet komen te staan (ingang)
de volgende 4 getallen zijn niet boeiend.
de 3 getallen daarna zijn de coordinaten van de uitgang meestal hetzelfde als de ingang. 18 is weer het heaven number. en dan is alleen de naam nog boeiend want die zorgt ervoor dat hij een interior laad in dit geval moest het geen interior laden dus heb ik zelf een naam verzonnen.
Pickups (wapens):
pick
11, 1302.24, -46.89648, 1001.031
end
eerste getal is het wapen nummer en de andere getallen zijn coordinaten:
Blub ik ga ff snel uitleggen wat je met een ipl kan doen een voorbeeld"van MIJN IPL:
inst
1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1
920, Y_GENERATOR, 18, 1288.252, -37.1585, 1002.04, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1
2008, snesish, 18, 1304.591, -46.89119, 1000.031, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24
1305.433, -36.44503, 1000.033, 0, 2, 2, 8, 1324.38, 286.5766, 19.04519, 96, 0, 4, "blub", 0, 2, 0, 24
end
pick
11, 1302.24, -46.89648, 1001.031
end
cars
1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1
end
jump
end
tcyc
end
auzo
Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59
end
mult
end
We beginnen met objecten:
inst
1829, man_safenew, 18, 1305.774, -47.06606, 1000.424, 0, 0, -1, -7.549790126e-008, -1
Het nummer zorgt ervoor welk object het is en de naam is gewoon de naam, het getal daarna is het heaven nummer, de normale wereld is 0. De volgende coordinaten zijn de x y en z-coordinaten van het object vanaf het middelpunt gemeten. de rest is niet zo boeiend behlave -7.549790126e-008, dat is de rotatie van het object, er is zo'n tool voor om te berekenen wat voor rotatie je nodig hebt van steve-m.
Nu gaan we naar markers:
1324.38, 286.5766, 19.04519, 0, 2, 2, 8, 1305.433, -36.44503, 1000.033, 96, 18, 4, "blub", 0, 2, 6, 24
eerste 3 getallen: x- y-, en z-coordinaten van waar de marker moet komen te staan (ingang)
de volgende 4 getallen zijn niet boeiend.
de 3 getallen daarna zijn de coordinaten van de uitgang meestal hetzelfde als de ingang. 18 is weer het heaven number. en dan is alleen de naam nog boeiend want die zorgt ervoor dat hij een interior laad in dit geval moest het geen interior laden dus heb ik zelf een naam verzonnen.
Pickups (wapens):
pick
11, 1302.24, -46.89648, 1001.031
end
eerste getal is het wapen nummer en de andere getallen zijn coordinaten:
10. Bat
11. Shovel
12. Poolcue
13. Katana
14. Chainsaw
15. Molotov
16. Grenades
17. Plastic Explosives
18. 9mm
19. Silenced
20. Deagle
21. Shotgun
22. Automatic shotgun
23. Tec 9
24. Micro SMG
25. SMG
26. AK74
27. M4
28. rifle
29. Sniper rifle
30. Flamethrower
31. Minigun
32. Purple Dildo
33. White vibrator
34. White Dildo
35. Vibrator
36. Flowers
37. Cane
38. Ringbox
39. Necklacebox
40. Nothing?
41. Cellphone
42.Nothing?
43. Teargas
44. Minigun
45. Automatic Shotgun
46 Rocket Launcher
47 Heat seeking rocket launcher.
48. Detonator
49 Spray can
50 Fire Extinguisher
51 Camera
52. Nightvision
53 Infrared
54. Jetpack
55. Parachute
P.S deze heb ik uitgevonden
Volgende cars (auto's):
cars
1330.364, 288.1674, 19.12845, 90, 448, 3, 4, 10, 1, 1, 0, 1
end
eerste 3 getallen zijn de x-y-z coordinaten van de auto
90 = de rotatie in graden
448 = het nummer van de auto kun je vinden in vehicle.ide
3= eerste kleur (belangrijkste kleur)
4= bijkleur
10= ?
1= mogelijkheid alarm (0 is deur open)
1= deur gesloten (0 is deur open)
0= radio
1= wachttijd voor het voertuig
Audio:
auzo
Cargo, 50, 1, 1241.59, -79.3579, 998.587, 1320.52, 18.21, 1008.59
end
Cargo= naam van het geluid bepaalt welk geluid er is
50=?
1=?
1241.59, -79.3579, 998.587= coordinaten van rechtsonder hoek
1320.52, 18.21, 1008.59= coordinaten van linksboven hoek
Ok, als je nog vragen hebt stel ze maar.
Bewerkt: door Fireman