Jump to content
Geplaatst:
comment_218623

ik weet niet of dit al bekend is, maar altijd als ik naar mijn huis in fort carson ga storten er vliegtuigen neer ( MEER VLIEGTUIGEN DAN IN EEN NORMAAL DORP )

1: ik kocht het huis in fort carson,..... ER STORTE METEEN EEN VLIEGTUIG NEER, NAAST MIJN HUIS.

2: ik ging mijn buffalo'tje uit mijn garage halen, er stort meteen een vliegtuig neer naast mijn garage,... :duh::bonk: MIJN BUFALO'TJE KAPOT :duh::bonk:

3: vandaag nog, ik liep rond in fort carson, ik hoor een vliegtuig neer STORTEN ik ga gaan kijken, en het vliegtuig heeft GEEN schrametje, en er zat ook niemand in???!!!????

kan iemand mij helpen PLEEEAAASE!!!!! :N

grtz GTA PROF

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_290290

ik vond dit topic weer omdat er een vliegtuis neerstortte in fort carson ik weer dat er in andere plaatsen ook vliegtuigen neerstorten maar dit is er een die niet kapot is en er it niemand in ik heb foto's

kip1wx.th.png

kip16vu.th.png

Geplaatst:
comment_290468

Ik heb het ook eens gehad. Dan hoor je een knal en nog een knal enz. dat zijn auto's die ontploffen door een neerstortende vliegtuig. Een keer hoorde ik dat. Ik ging kijken en zag een vliegtuig die in de brand stond etc. ( achter oude tankstation ).

Geplaatst:
comment_290505
Ik heb het ook eens gehad. Dan hoor je een knal en nog een knal enz. dat zijn auto's die ontploffen door een neerstortende vliegtuig. Een keer hoorde ik dat. Ik ging kijken en zag een vliegtuig die in de brand stond etc. ( achter oude tankstation ).

dat komt omdat daarachter een hoge kraan staat. vaak vliegen vleigtuigen tegen hoge gebouwen en bergen. bijvoorbeeld tegen de tv-mast op de Missionary Hill of tegen Mt. Chilliad.

Geplaatst:
comment_297008

Het is heel normaal dat vliegtuigen neerstorten in San Andreas. Ook is het gewoon toeval dat je het steeds op ongeveerd de zelfde plek ziet gebeuren. Dit heeft niets met fouten of ballas te maken. Rockstar heeft het gewoon bewust zo gemaakt.( vraag me niet waarom :schater: ).

Ikkes

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_329151

ik heb ook wel eens last van neerstortende vliegtuigjes

dit doet zich niet alleen voor in fort carson maar overal in SA

maja toch je mooie buffalo weg das wel minder

TIP: je kan ze horen aankomen zorg dan dat je weggkomt

:clown:

Geplaatst:
comment_331790

bij mij was ook een keerste toen ging ik met een jetpack op de hoogste berg in badlands.

wat gebeurde er er vloog een groot vliegtuit vlak langs mij tegen de berg aan.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_345428
nee, het gebeurt ook heel vaakop de ps2 .

Dus dan zal jij wel gewoon pech/geluk hebben gehad plippop,

Die in fort Carson stort geloof ik niet neer ofzo maar staat daar gewoon op de oprit mischien is het gewoon een programeer fout en hoort er eigenlijk een pickup te staan je kunt namelijk ook door 1 bestand te vervangen Groove street in bullets laten rijden. Ook R* maakt fouten toch?

mvg, Moonbeam

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.